31.03.2009 г., 20:37 ч.

Има ли нещо по-лошо от това? 

  Проза » Писма
930 1 2
1 мин за четене

Слънце и луна, огън и вода, те бледнеят пред теб. Остават невидяни от твоята усмивка, от твоя глас, от твоя смях. Загубих те и сега съжалявам. Знам, никога няма да си те върна обратно. Загубих теб и всички, които обичах. Остана ми само самотата. Всеки ме мрази и ако изчезна, на никого няма да му направи впечатление, че ме няма. Никой няма да се запита къде съм, защо ме няма, дали не ми се е случило нещо. Все едно съм някоя незабележима частица. На никого не му пука за моите чувства, всеки ми обръща гръб. Писна ми от всичко и от всеки. Никой не може да разбере колко е трудно да си на мое място. Да усещаш как с всеки изминал ден още повече разбираш, че на никого не му пука за теб. Писна ми от това, писна ми от всички, вече разбрах, няма никъде място за мен. Никой не ме обича, ценят ме, само защото имат изгода от мен. Стига ми толкова болка, не мога повече, стигнах до края. Сбогом на всичко това, сбогом на тия, които си мислят, че са нещо повече от мен. Ще сложа край на болката и страданието си. Всичко беше до тук, до този момент. Сбогом на света, който не осъзнава какво губи в този момент. Сбогом и на теб, човека, който още повече ме накара да страдам.

© Тъмен ангел Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • От опит знам, че времето не лекува и единстветото нещо, което ми помогна да преодолея болката беше да се затворя в себе си и да пиша. Може да има и по-лоши неща от това, но когато си загубил себе си, си мислиш, че всеки те е изоставил.
  • Да има. Има много по - страшни неща от това. И какво? Трябва ли след всяка трудност в живота да пишеш такива неща? Това помага ли ти болката да спре? Не мисля. Само знам, че времето минава рано или късно и някой ден ще се смееш четейки това.
    И не е вярно, че никой не те обича и не те цени. Всеки човек е обичан. Повярвай ми, няма смисъл да напуснеш този свят за да разбереш колко хора ще страдат за теб... Както се пееше в една песен - "Не спирай никога да мечтаеш! Не се страхувай да полетиш! Живей живота си!"
Предложения
: ??:??