13.03.2010 г., 9:30 ч.

Интересни новини от света...без у нас 

  Проза » Хумористична
976 0 0
6 мин за четене

„Американското ФБР годишно разследва по около 3600 убийства, като в края на годината представя най-куриозните случаи, по които са работили неговите агенти.
Те твърдят, че не съществува съвършено престъпление и убийство без улики и макар че убийството е само по себе си ужасен акт, някои случаи са толкова куриозни, че заслужават медийна презентация.”

Някои?! При нас всички са куриозни, но сега не става дума за у нас иначе бих отделила време.

 Ето някои от тазгодишните:
Само ден преди да навърши 100 години, мъж, който отивал към мястото на тържеството, бил ударен от автомобила, превозвал тортата за юбилея му.

При нас на сто години кола, за да превози тортата, а юбиляра да е пеша?! Не, такова не може да се случи. Рожденикът, с нашите родни пенсии, със сигурност ще е защитен от пътно-транспортните произшествия в лимузина. Гаранция!!! Даже през юли се очаква повишение на пенсиите, направо ще откача от щастие. Ще го ударят на живот „пенсиите”!


Невероятно нещастно стечение на обстоятелства довело до смъртта на 40-годишна жена, която се заблудила на стрелбище, където се обучавали полицаи. Когато разбрала къде е влязла, тя скочила и извикала "бау".
Полицаите помислили, че мишената, която изскача, е проговорила и открили огън с пистолетите си. Жената била надупчена от 40 от общо 67 изстреляни куршума.

Ужас!!! Никога не правете така!!!

Жена в Германия вдигна полицията на крак заради подозрителен шум в дома й, но се оказа, че е забравила да изключи вибратора си, предаде АФП.
Преди вечер жената, чието име не се споменава, се обадила на служителите на реда в Бохум, уплашена от шум в съседната стая. Той бил толкова силен и странен, чувал се дори по телефона, че от полицията решили да изпратят автопатрул, за да провери какво се случва на адреса. Когато пристигнали на мястото, натрапчивият шум продължавал. С разрешението на жената единият от униформените отворил шкафчето на гардероба, откъдето под дрехите той открил "много личен, захранван с батерии предмет, който явно бил включен".
Страхът на лицето на германката бързо се сменил със срам заради конфузната ситуация. Полицаите й пожелали приятна вечер и си тръгнали.

Ако беше прочела упътването за злоупотреба...Ама сигурно е била на зор милата. След употреба винаги изключвайте предметите, с които се заигравате. Това да не е собственият ви съпруг, веднага след употреба да захърка, без дори да ви пожелае лека нощ. Навикът е голяма работа! Повтарям, това не е вашият мъж! Вярно, че може да бъде успешно заменен. Аз затова си купих светещ и с гласови ефекти. Повтаря ми: Обичам те, толкова много! На мен лично, точно това ми липсва, ръгането си го получавам редовно. Ама това „обичам те”, „лека нощ”, не влизало в програмата. Та аз си го изключвам редовно, за да не затруднявам органите,( ей кой за какво си мисли”, на реда става дума.


Супермоделът Наоми Кембъл е осъдена да положи пет дни общественополезен труд и избра да мие пода в гараж с боклукчийски камиони. Санкцията била наложена от съда заради агресивното поведение на "черната перла", разказват нюйоркски издания. През март м.г. тя удари домашната си помощница с мобилен телефон, инкрустиран с кристали, след което жената потърсила лекарска помощ и си тръгнала с четири шева по главата си. Заради телесната повреда 36-годишната г-ца Кембъл можеше да получи присъда до седем години затвор, но се споразумя със съда и призна вината си.

Споразумение му е майката. Млатиш и се споразумяваш, няма страшно. Аз затова не си взимам телефон с кристали, много нараняват, много.


Шофьорът на Наоми Кембъл й се извини, задето тя го удари.

Това е уникално!!! Как хубаво звучи: Извинявай, че ме наби! Много се извинявам, съжалявам даже.

Миодраг Междина обясни, че "се е ядосал и реагирал прибързано" и изрази съжаление, че е потърсил полицията за помощ.
Манекенката с лют нрав от своя страна прие извинението и заяви, че иска да остави последните няколко дни зад себе си и да продължи напред.

Браво, че е приела все пак извиненията. Абе Наоми е стабилна.


След оплакването на мъжа, че Кембъл го ударила, полицията в Ню Йорк я обяви за издирване, за да бъде разпитана, но не й беше повдигнато обвинение, тъй като няма свидетели на случилото се.

И винаги бой само на четири очи, това трябва да се запомни!!! Винаги! Като има хора само се усмихвате. Останете ли насаме с обекта, на който сте му хвърлили мерак – бой по джобанката, нали така се казва?! Яко!!!

 Опитвам се да се отнасям с уважение към всички и се радвам, че шофьорът се извини", коментира манекенката в специално изявление по случая.
Тя обаче не призна вината си за поредния инцидент, в който не успя да сдържи нервите си.
Според обясненията на мъжа, Наоми го ударила от задната седалка на колата, докато я карал на кино, и той си блъснал главата във волана.
Адвокатът й отказа да коментира дали на Междина е било платено, за да се извини.

О, не, не вярвам!!! Изнервена е милата, той я е разбрал.


Той бил нает за деня от любимия й Владимир Доронин.
Шофьорът, който е десетата жертва на юмруците на Кембъл, можеше да я обвини за насилието срещу него, но ден след инцидента той оттегли жалбата си и прие философски, че известно време ще ходи с насинено дясно око.

Аз бих му насинила и другото, за да е симетрично и да не бие на очи. Даже няма да го карам да ми се извинява.



24.11.2009 21:15
Жените, на възраст от 75 до 95 години, били задържани в нелегално казино в Лимасол при операция на местната полиция

Около 50 възрастни жени от Кипър ще се изправят на подсъдимата скамейка, защото не могли да овладеят страстта си към хазарта. Бабите, на възраст от 75 до 95 години, били задържани в нелегално казино в Лимасол при операция на местната полиция. Служителите на реда били повикани от съвестни граждани, на които се сторило странно, че в съседната къща денонощно влизат и излизат възрастни жени. Оказало се, че там ги събират не плетките, а картите. Бабите играели покер за пари. След кратък престой зад решетките почитателките на залаганията се прибрали по домовете си. На всички е повдигнато обвинение за игра на пари, което в Република Кипър се смята за престъпление.
От няколко години в страната се води дискусия за възможността за откриване на казино, но ръководството на републиката се обявява против легализиране на хазарта, коментира ИТАР-ТАСС.

Какви съвестни граждани?! У нас те се наричат клюкари. Е, какво да правят тези жени?! До 75 години са плели, плели, айде малко и карти да поиграят все пак. Аз предполагам, че при нас няма такива случаи, първо, защото нямаме клюкари и второ защото нашите пенсионерки като са прочели какви са гражданите в Лимасол, си посещават спокойно нашите казина. Повечето ни пенсионери биха пътували до Къпър, ама защо, като тук си им е по-спокойно и казината им казина и всичко им наред. Чакам и аз с нетърпение да се пенсионирам, че стига плетки от сутрин до вечер и само върти, сучи. Ще си отпочина на стари години поне по казината заслужено. За какво сме работили, я?

Това са просто едни интереснички според мен новини, които нямат нужда от оценки и коментари. Ако искате четете и се учете. Само, ако искате!!! С много обич, репортер за вас беше...забравих й името. То и не е важно, важно е какво става по света, щото у нас...Ще потърся специалния ни пратеник да видим какво ще каже.



© Светлана Лажова Всички права запазени

Авторът е забранил гласуването.
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??