10.10.2017 г., 11:13 ч.

Интервю със себе си 

  Проза » Други
564 0 1

- Коя си ти?

Момиче, търсещо в думите, написани от други забравените си мечти.

 

- Какво обичаш?

Не знам… но искам да обичам себе си.

 

- Какво те плаши?

Неспособността да контролирам дяволските си емоции.

 

- За какво мечтаеш?

Хм.. преди 3 години да изживея голямата си любов, а сега… да изразя целия потенциал, заложен в мен.

След толкова лутания, намери ли себе си?

Не, ако се бях намерила обезателно щях да съм мъртва вече.

 

- В какво намираш сили, когато ти е трудно?

Самотата ме е научила да разчитам единствено на себе си, та дълбоко в душата ми има една огромна мощ, която ми дава сили в трудните моменти.

 

- Съжаляваш ли за нещо?

Раздадох най-хубавите си и чисти кътчета от душата ми на неправилни хора.

 

- Каква е целта на живота ти?

Да помагам на хората въпреки всичко.

© Bez ime Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "- Съжаляваш ли за нещо?
    Раздадох най-хубавите си и чисти кътчета от душата ми на неправилни хора."
    Никога не съжалявай за това. Душата е необятна. Дори и ти не подозираш какви кътчета и градини има там. Всичко това, което си правила, я прави по-силна. Защото тя се калява в изпитания, а изпитанията носят мъдрост. Ако осъзнаеш един ден това, ще махнеш " въпреки всичко", ще остане само - "да помагам"...
Предложения
: ??:??