9.06.2010 г., 22:17 ч.

Интервю със Смъртта 

  Проза » Други
1069 0 6
1 мин за четене

duffmckagan: Честно да ти кажа, малко ме е страх да вземам интервю от теб, че ако ти задам някой по-неудобен въпрос и те подразня, не знам какви ще бъдат последствията!...
Смъртта: ...Смъртоносни!
duffmckagan: Именно!
Смъртта: Е, не съм чак толкова докачлива! Няма да те убия, просто ще ти съкратя живота!
duffmckagan: Имаш чувство за хумор!
Смъртта: Да, оставаше да нямам - тогава как щях да си върша работата?! Аз не съм като Живота!
duffmckagan: Искаш да кажеш, че Животът няма чувство за хумор ли?!
Смъртта: Да, казвам го! Животът няма никакво чувство за хумор и се взема много насериозно - така пропуска да живее и умира.
duffmckagan: Интересно!
Смъртта: Не, не е интересно, безинтересно е. И трагично!
duffmckagan: Не се бях замислял...
Смъртта: А, ти и за мен не се замисляш много!
duffmckagan: Е, не, сещам се от време на време.
Смъртта: Защото нямаш време!
duffmckagan: Ами, нямам!
Смъртта: Аз нали ти казах, че ще ти съкратя живота! Първо правя това - вземам ти времето...
duffmckagan: Ти?!
Смъртта: А кой!?
duffmckagan: Работата, грижи, проблеми, задължения...
Смъртта: Е, това съм аз де!
duffmckagan: Не се бях замислял!
Смъртта: И това пак съм аз!
duffmckagan: Кое?!
Смъртта: ...Че не се замисляш!
duffmckagan: Е, ако постоянно мисля за теб, нали ще откача!?
Смъртта: Няма да откачиш, просто ще ме помниш, че съм навсякъде и всякога... Във всеки миг, във всеки жест, във всяка крачка... Всичко те доближава до мен!
duffmckagan: Не мога да понеса тази мисъл!
Смъртта: А можеш да понасяш Живота!?
duffmckagan: Но Животът е Живот!
Смъртта: Не, Животът е умиране!
duffmckagan: Е, не! Отчайваш ме!
Смъртта: Не, само ти напомням!
duffmckagan: Добре, ще помня!
Смъртта: И какво запомни?!
duffmckagan: Е, нали аз задавам въпросите?!
Смъртта: Не, не си разбрал- само аз задавам въпросите!
duffmckagan: А отговорите?!
Смъртта: Отговорите не са ти нужни, те само ще ти съкратят живота, затова ще ти ги спестя... Засега! Ще бъда милостива...

© Петър Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Явно те е дострашало , бива да е по-дълго, интересно е.
  • Интересни интервюта!
    И аз чакам следващото
  • Определено харесах, съвпада с моето възприятие... понеже от дете имам среща с Нея и знам, че всеки дъх, всяка глътка вода, изгрев, залез, дъжд, пролет, лято - ВСИЧКО може да е последно - и затова се радвам на живота.
    Животът и смъртта са като светлината и мрака -след едното идва друго, един без друг не се описват, значи не могат
    Живейте и се радвайте на всичко, което виждате, усещате и научавате....
  • Като съвсем нов "аматьор" в сайта, искам да призная, че единственото нещо, което привлече вниманието ми от дългия списък с поезия беше вашето интервю. Това е файла, който прочетох изцяло и задържа вниманието ми. Всички други в стил "душата ми плаче" не са от моята кръвна група...Не е здравословно да се вземаме много насериозно!Даже е смъртоносно напоследък.
  • Добре си го докарал!
  • Чета с интерес интервютата ти!
Предложения
: ??:??