15.11.2017 г., 8:47 ч.

Искай 

  Проза » Писма
732 0 0
2 мин за четене

"Искай, искай, винаги искай" Искай винаги, каквото и да става. Искай да се събуждаш до любимият човек и да галиш косите му така, както утринното слънце гали телата ви. Искай целувките, искай усмивките, сълзите, прегръдките, думите...Искай да усещаш аромата на кафето, димът на цигарата, ромоленето на дъжда... Искай малките, големите, важните, баналните неща... Искай да прочетеш нова книга, да си купиш нов албум, да изгледаш някой филм, да си поръчаш нови обувки...Искай да излезеш вечер и да се разхождаш сам, с приятели, със семейството, с любимия, с кучето из претъпканите и осветени улици на града. Искай да избягаш, да се върнеш, да не спираш...Искай да купиш подарък на майка си, да поиграеш на карти с баща си; да прекарваш повече време с близките си. Искай, искай, искай...да се смееш. Смей се на комедиите по телевизията, на глупавите шеги на приятелите ти, на тъпия ти съсед, който иска да те ядоса, изхвърляйки боклука си на балкона ти; смей се на себе си... Качи се на покрива на блока и изкрещи, че искаш: да обичаш, да живееш, да мечтаеш, да се надяваш, да се радваш и плачеш, да се любиш, да се изкъпеш...Искай да се изкъпеш, да си вземеш една вана и да си помислиш...искай да мислиш за бъдещето, миналото, настоящето, за всичко, което си направил или не и искаш да направиш... Искай да кажеш на някого, че той е целият ти свят, че го обичаш; искай да можеш да кажеш "обичам те"...Искай да се проваляш, да опитваш, да опитваш като пълен глупак и да се проваляш като такъв; искай да успееш, да го направиш! Искай да не спираш...точно така!.. не спирай да искаш, да сбъднеш мечтите си, целите си; всичко, което искаш...Не спирай, искай винаги... да се извиниш, да простиш, да приемаш, да се примириш, да се ядосваш, да правиш всичко по силите си, да казваш истината и да лъжеш понякога, да обещаваш, да помагаш... Искай да повториш всички щуротии от ученическите ти години; да посетиш всички учители, които ти написаха шест без нищо... Искай да бъдеш неразумен понякога, да правиш спонтанни неща, да се държиш като кретен, искай да се държиш детински само ,защото така искаш! Искай да бъдеш себе си! Искай да пееш с цяло гърло под душа, за да разбере цялата сграда певческите ти умения на гарга; искай да опиташ да рисуваш пейзажи, дори да не можеш да направиш една права линия; искай да усилиш музиката до дупка след полунощ и да се напиеш така, че да беснееш из двора на блока, докато злобната бабка от третия етаж не се обади на полицията и не се събудиш в изтрезвителното... Искай всевъзможни неща...Искай, искай, винаги искай. И. Го. Направи.

© Клеър Грей Всички права запазени

😊

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??