3.08.2008 г., 7:06 ч.

Искам само да... 

  Проза » Други
1298 0 1
1 мин за четене

Искам като дъх вълшебен да докосвам мечтите ти! Искам, ухаеща на канела и мускус, да обгръщам с ръце крехката същност на Сърцето ти жадно за мен! Искам да изпия тревогата ти с ласката на дланта си! Искам да те виждам гол и стенещ за милостта на погледа ми! Искам да се притисна към теб и да обкрача тръпнеща силното ти, но самотно тяло! Искам горещата вълна от емоции и чувства, играеща в Душата ти, да се излее в мен! Искам да я чувствам в гърдите си и зърната ми очакващо да стенат! Ще ти говоря за Любов, а ти ще чакаш Нощта на моите сънища! Ще викаш в ръцете ми неможещ да мислиш - невиждащ, нечуващ (дори мен)... Ах, Ти - сладост моя, с аромат и цвят и устни!!! Ах, Огън мой! Ти - Вятър разплитащ косите ми с пръсти, нечакащи Времето да се изпълни... :)! Танцувам с Теб и сякаш е Сън, а аз не съм в него! Ангел на моите мисли! Гордост за дните ми! Ела и прегърни очите ми горещи - сега! Сега, когато съм беззащитна, гола в тревога и тъга! Ела, Любов! Виж как плача за Теб! Ти - гроздов сок по устните ми сухи! Ти - Въздух за дробовете ми задръстени в мъка! Ах! Как искам те сега, когато само чувствам и страховете ми спят! Побързай, Сладост! Побързай, жива вода, подарък ми от Бога и носещ ми наслада! Ах, как изгарям в нега! Вдишвам мокротата в косите ти и тичам към Утрото диво,  в екстаз! Докосвам твоята мъжественост, а пред мен е мъгла и само дъхът ми напомня, че съм жива! Искам те сега! Веднага! Сега тихо е в мен, има само океан от сласт и нямам сила да го спра, да прелива водите си на брега на моите скрити желания и тайната стаичка на въображението ми се превърна в пристанище за онеправданата ти Душа! ДА!         

 

http://www.vbox7.com/play:e7c9d81d

© Л-Е Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??