2.12.2009 г., 22:28 ч.

Истинска любов? 

  Проза
1364 0 5
1 мин за четене

Знаеш ли какво е да обичаш, но да не си обичан? Да мечтаеш, а да знаеш, че мечтите ти никога няма да се сбъднат? Всеки ден да се срещаш с предмета на чувствата си, но вместо любов, да получаваш само обиди и присмех? Да дишаш заради Него, да живееш истински само край Него, да те боли, когато за секунда-две изпълненият му с презрение поглед се спре върху теб? И въпреки болката, която ти причинява, Той да бъде твоят живот..
 Докато една сутрин се събудиш и осъзнаеш, че това не е любовта, която си чакала. Не е любовта, заради която си струва да живееш. Не е любовта, която ти дава сила да продължиш напред. Не е любовта, която желаеш. Това е тази любов, която смачква хората, принизява техните идеали и убива желанието им за живот. Тази любов, която закрива слънцето, вместо да го кара да свети по- силно. Тази любов, която носи болка и страдание, не е истинската...
 И след това съдбоносно утро Той вече не е центърът на ТВОЯ живот. Презрението му към теб не е причина да плачеш, не си измъчвана от тъжни мисли за самота и нещастна любов... Защото вече знаеш - любовта не е препятствие, което ни поднася животът, а е силата, която ни помага да се борим с изпитанията, силата, която ни води по неравния път, който трябва да извървим.

© Или Дадарова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??