15.08.2007 г., 14:52 ч.

История за едно разбито сърце 

  Проза
1244 0 9
1 мин за четене
 

... Хвърляше се на всяка трета... Ето, че дойде и нейният ред. Той й обещаваше целия свят... Сваляше й звезда след звезда...

В началото тя не вярваше. Но... след това му повярва.Отключи сърцето си за него. Той беше всичко за нея. Владееше душата й. Играеше си с чувствата й. Но тя му прощаваше, защото го обичаше. Те бяха щастливи...

Докато един ден той изчезна и повече не се върна. Тя плачеше безспирно, проклинаше всичко, чакаше го ден и нощ... Очите й изсъхнаха, ръцете й се сковаха, чакайки го, но, уви... той си беше намерил друга...

Жалко само за горкото момиче, чиито живот бе отнет, чиято душа бе опустошена, чието сърце бе зверски разбито... на хиляди парченца, които никога повече няма да се съберат... Нейният храм бе тотално разрушен!... За толкова кратко време...

Сега той отново сваля звезди, но не на нея - на някоя друга... А тя, горката - самотна и с кървяща рана в гърдите, обикаля и събира останките от изгорялото си сърце... за да го подари отново, но този път на някой, който ще я обича истински... И тя него, макар и не със същата буйна любов, макар и със сърце, със залепени парченца... Защото сърцето, веднъж наранено, помни раните си докрай...

© Ив Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • А всъщност след подобна връзка осъзнаваш, че Доброто момче хич не е скучно и Лошото момче не е заслужавало сълзите и вниманието, поне при мен така се получи;
  • Много добър разказ,напомня ми на едно момче ...
  • Явно е успяло да докосне душата ти и си го почувствала истински...
  • Разплака ме!!!
  • прекрасно е !браво ! ти си №1 !!!
  • Благодаря ви много и се радвам,че разказът ви хареса.
  • Последното ме накара да се замисля...Много е добро!Шестица от мен.
  • Вярно е сърцето помни болката, но и любовта!Това е много тъжна и често срещана история за болката от любовта.Разказът е много хубав, но и много тъжен!
  • Много хубаво
Предложения
: ??:??