16.12.2022 г., 9:24 ч.

Из бележките 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
187 4 5
1 мин за четене

Ако човек е праволинеен – може да обиколи земното кълбо.

Ако е с десен или ляв уклон – пак по кръга…

И винаги се удря в задника си…

хххх

И да чакаш, и да не чакаш бъдещето – само ще дойде. И почти никога на спирката с разписанието му…

хххх

На политиците не им омръзна да настъпват една и съща мотика редовно. А наоколо са разхвърляни толкова други мотики…

хххх

Да, има държави, които са по-зле от нас. Но – намаляват…

хххх

Има минути, когато сме без грижи и проблеми. И в очакване – просто Животът презарежда…

хххх

Преди някакви си десет години усилено обсъждахме края на света… Свърши това хубаво време…

хххх

Бизнессредата се развива – най-перспективен е погребалният бизнес…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красе!
  • Светло ще е бъдещето и в прогнозата го казаха... презарежда, ако има с какво, добре, че са коледните празници
  • Благодаря, Надя, Вики!
  • "Животът е това, което се случва, докато сме заети да правим други планове" - Джон Ленън.
    Върви един арабин през пустинята, среща го друг и го пита:
    — Защо жена ти върви три метра пред теб? Нали в Корана пише да вървят отзад?
    Другия му отговаря:
    — Навремето, когато са го писали, е нямало противопехотни мини! Върви Фатма, върви...
    Та мотики ли са мини ли, не знам, но народът все е в ролята на тази арабка....
  • Много добре, особено това за спирката на бъдещето
Предложения
: ??:??