16.01.2020 г., 19:38 ч.

Из живота на мравките 

  Проза » Разкази
522 0 3

Трябваше да се очаква. Тя не беше от знатен род. Съвсем нормално работническо семейство и баща ѝ и майка ѝ бяха обикновени хора, даже много обикновени. А тя искаше много, даже твърде много, искаше всичко. Работеше много, беше репортер в местен вестник. Завърши с отличие елитна гимназия. Приеха я студентка. Работеше и като сервитьорка, като репортер не получаваше много. Обикновено момиче с големи мечти.

Ето и,че се срещна с идола си в журналистиката, на средна възраст, красив и усмихнат мъж, женен. След срещата той я покани на бар, след това бяха в ресторант, после я замръкна в някакъв хотел. Като осъзна какво се случва, тя с раздърпани дрехи излетя от стаята му, слава богу без да се потдаде.

 И започна да се случва лошото. Спряха да я викат в редакцията, спряха ѝ публикациите. Беше пред напускане на университета, поради липса на пари, изгониха я от работа, понеже си позволявала „скъпарски места” и най-лошото, нападнаха я и обраха точно пред квартирата. Не я искаха никъде повече. Оня имаше влияние. Да това трябваше да се случи и то се случи. Просто беше момиче от обикновено семейство.

© Jivka Koleva Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ходенето по мъките...Така е в нашия мъжки свят. Нищо не се променя. Но разказът е разтърсващ.
  • Много ми е приятно, че в този сайт има такива ерудирани и възпитани хора!Приятен ден !
  • Донякъде е действително,малко драматично украсено,извадки от моя живот,съжалявам!
Предложения
: ??:??