4.05.2019 г., 23:11 ч.

Издънка 

  Проза » Разкази, Хумористична
973 11 37
1 мин за четене

 


Хванах жена ми, че си чати с един. Тя не знае, че съм я хванал. Пратих файла с целия им чат в пощата си и си го чета вечер, преди заспиване.
Жена ми все ме пита, защо се хиля като идиот, а аз ѝ казвам, че си чета вицове. Свалките им са по всички правила на играта, с много усмивки, целувки и сърчица. Видях му снимката, небрежно елегантен, леко брадясал, прилича на Никос Вертис. Мойта пък, с някакъв софтуер, се беше издокарала като филмова звезда. Разкошна си! Коментира пичът. Не знае, каква е от кръста надолу. Един път да му се оригне и ще му изчезне меракът. В момента си разменят рецепти. Жена ми му обяснява, как да си приготви дроб по селски. Никога не го е готвила, преписала е всичко от интернет.
Тя една филия не може да опече, ще я загори. Той ѝ отвръща с пикантни пържоли. Ще му я пробвам рецептата, дето толкова я хвали.
Мойта му се жалва, че не съм я задоволявал. Довечера ще ѝ скъсам пеперудката. Цяла нощ ще я клатя, горкичката тя. Била служителка в Министерски съвет, на много отговорна длъжност. Леле! Като знам, че продава закуски на пазара, свят ми се завива. Онзи имал яхта. Брей! Милионерче! И яхтата му огромна! В Черно море не съм виждал такива. А, той живеел в Маями, Флорида! Хамериканче, значи! Е, нека си чатят. Нито той ще доплува до Хасково, нито моята ще кацне при него.

© Георги Стоянов Всички права запазени

Гледам мъжът ми пак се е втренчил в компютъра. Хили се като идиот. Сигурно чете чата ми с онзи...Американеца. Няма какво друго да е! Знам, че ме „хвана”, а и това беше целта.
То пък един чат?! Пълна скука и тъпотия. Наблягам на иконките с цветя, сърчица и глупави усмивки. Ама нали това искат мъжете? ...
  1906  34 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ехааа
  • Сетих се за един виц. "Ей, тъкмо влязох в един сайт да си търся любовник, а той мъжът ми се регистрирал вече там! "😁😁 Беше ми забавно да прочета!
  • Готино!
  • Ето откъде тръгва цялата история. Кой кого ще надхитри накрая не се знае. Важното е, че всички имат изгода накрая. Поздравления за тънкия хумор и елегантната закачка в разказчетата ти.
  • Ама, вие сте били много симпатични! Ще взема да кача и “Чат”, щом толкова обичате да се смеете.
  • Георги, Георги....! Твоите 60 секунди докараха минути усмивки и ...часове на размисъл!! Подозрението никак не помага на доверието, но пък забавлението може да се окаже поучително за забавляващите се ...Поздрави!
  • аз пък ще открия трупа, не ни подценявай 😅!
  • Аз мога да разкажа за убийство без труп!
    Не ме подценявайте!
  • с лирическата ли да те бъркаме?
  • Аз съм си лежерен.
    И винаги ме бъркат с лирическия.
  • Ура! Точно това исках!
    И аз ви благодаря за усмивките и за неочаквания интерес!
  • Усмихна ме
  • Тайно си проверете половинките, все пак.
    Бодрото отношение към живота, предполага лесно решаване на проблемите! Те си се решават от само себе си, май.
  • Какъв стоицизъм и хладнокръвие! Чак ми е съмнително. Поне се посмях от сърце.
  • Ух, че сладурско... в мрежата всички се правят на богове и богини, ама да не са ти в къщата!
  • шефе, с тебе ли?
  • Не му се точете, не си пада по жени.
    Търсете някой хамериканец, който прилича на него. В това е спасението.
  • блу, гръцка звезда певец, мн е красив и модерен в момента!
  • Знам. Но онзи прилича на Никос. Може да е акостирал и в Кавала. Колко му е на моята, да скокне, на екскурзия, уж. Влюбените са много изобретателни!
  • Уф, сега трябва да търся кой е тоя Никос, че нищо не ми говори.
  • Никос Вертис не е хамериканец но понеже у гръцко нямат море, е акостирал в Маями
  • поне закуски на аванта ще кльопаш!
  • Другата полза е, че аз се превръщам в “чуждия мъж” и съответно, ставам по-привлекателен.
  • ами мъжът ѝ като не ѝ оценява готварското изкуство, поне е намерила жената някой да я оцени!
  • Развинтих ви фантазията, май! В чата са си само двамата и могат да се лъжат, колкото си искат. Помпат си адреналина взаимно, в това е ползата.
  • накрая този ще излезе някой веган, дето жена му го храни с пърленки от хасковския пазар!
  • Нека се обичат!
    Тъкмо си мислех, че съм попаднал на темерутски сайт, когато се натъкнах на усмивките ви. Бъдете лъчезарни, отива ви!
  • И ти повярва за яхтата и Маями? Да не се окаже, че Маями се намира на две пресечки, ммм?
  • Развълнува ме разказа ти и ми даде страхотна идея. Сигурно моя няма да ти хареса, но аз ти благодаря. Поздрави, г-н Сенд!
  • мн добре поднесено! разсмя ме от сутринта!
  • Разби ме !
    Смях се от сърце !
    Поздрави !
  • Пробва ли вече пържолките? Пусни рецептата
  • Много интересно разказче!
  • Засмя ме. Много добро. Поздравления.
  • Оригинално!😅
Предложения
: ??:??