5.05.2019 г., 19:38 ч.

Любовен чат 

  Проза » Разкази, Хумористична
1895 7 34
1 мин за четене

 

 

Гледам мъжът ми пак се е втренчил в компютъра. Хили се като идиот. Сигурно чете чата ми с онзи...Американеца. Няма какво друго да е! Знам, че ме „хвана”, а и това беше целта.

То пък един чат?! Пълна скука и тъпотия. Наблягам на иконките с  цветя, сърчица и глупави усмивки. Ама нали това искат мъжете?! Мислят ни за наивни романтички и си го получават. И той един Американец с яхта? Колкото аз съм служителка в Министерството на финансите.  Ако знае какви вкусни банички продавам?! Ще си оближе пръстите. Ама хайде, няма да придирям. Важното е, че номера действа и пред него и съпруга ми.

„За да направиш един мъж свой – погали егото му, а за да събудиш страст – настъпи го.” Това е моят извод от семейния ни  живот.

Ами моят спря да ме забелязва! Нали съм му все под ръка. И ме критикува! Оригвала съм се! Пълна лъжа, естествено. Не можела съм да готвя. Мога, мога, но по-добре да не ме бива. Така по-често ходим по механите и ресторантите. Била съм напълняла в ханша?! Така е , защото нося размъкнати анцузи в къщи.. Вчера като облякох онази рокля с разголеното рамо дори ми подсвиркваха на улицата.

И да не забравя най-важното! Оплаках се на  Американеца, че мъжът ми не ме задоволява.  Нарочно настъпих егото му. И какво стана?! Вече нямам нужда от секси бельо. Почва ме още от вратата и едва стигаме до спалнята. Караме втори меден месец! Толкова е вълнуващо!

Ето пак се смее пред компютъра! Нека се забавлява! Нека има настроение! После като дойде в леглото при мен  -  ще подобри моето. Какъв номер му спретнах само! Ще се похваля на всичките  ми семейни  приятелки. Не трябва да съм егоист. Нека и те да са щастливи!

 

 

 

/По разказа "Издънка" на Сенд /

 

https://otkrovenia.com/bg/proza/izdynka-3

© Катя Иванова Всички права запазени

Хванах жена ми, че си чати с един. Тя не знае, че съм я хванал. Пратих файла с целия им чат в пощата си и си го чета вечер, преди заспиване.
Жена ми все ме пита, защо се хиля като идиот, а аз ѝ казвам, че си чета вицове. Свалките им са по всички правила на играта, с много усмивки, целувки и сърчица. ...
  967  11  37 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви! И аз така се смях като го писах. Нямам нищо общо с героинята и затова ми беше така забавно.😄😉
  • Катя, достоен женски отговор! Благодаря за дозата смях и женската рецепта !
  • Ау, не казвай на никого,.. всички ще се юрнат да го правят,..ами ако някоя се похвали с идеята ти из нета,...разваля всичко
    Смях се от сърце, ама така ни се пада на нас мъжете...
  • Благодаря за настроението.(И идеите)
  • Здравей, Шефе! Сега възникна въпроса кой е по -любопитен, дали жената или мъжа? Всеки дебне другия, но това е тръпката на семейния живот. Благодаря ти.
    Здравей, Кали! Наистина се получи едно надприказване. Беше честно да се чуе и едно женско мнение. Благодаря ти.
  • Прекрасно "надиграване" се е получило, Катя. в случая "надписане". Свежо и забавно. благодаря ти за усмивките.
  • Здравей, Пепи! Чак си я представих с черпака. Внимавай, ще се стресират мъжете. Благодаря ти за забавното допълнение.
    Здравей, Наде! То и аз си го мислех, но ти го каза направо. Мисля, че това важи за тези три разказа и затова са интересни. Благодаря ти.
  • Добре, че съществува шегата, та да си кажем истината в очите. Замислена .
  • Когато Ксантипа у дома го чака
    зад вратата с черпака,
    какво друго му остава
    освен бохемски любовни трели
    да раздава на място,
    дето никой не го познава?
    И той, гОркият, душа носи
    и звездички, и "любими"
    с жажда и трепети проси!
    😅!
  • Значи си бил любопитко.
    Само се пошегувах, Сенд. Знам, че няма да ми каже, а и не ми влиза в работата. Понякога стихове се пишат и ей така. Просто ти идва отвътре, красиво ти е, любовно и написваш нещо красиво. Не е задължително да има Той или Тя.
  • Интересно ми е. Две жени си говорят за мъже.
    Не се случва всеки ден. Кой е, Блу? Е, как ще ти каже, пред целия сайт? Много ясно, че ще ѝ се замъгли кълбото.
  • Сенд, а на теб какво ти пречи?
  • Що се насъсквате?
  • Блу, познато ми е. Казвам ти го съвсем сериозно. Сядай и пиши и ще стане страхотно. Довери ми се. Напиши го. В момента имаш вдъхновение.
  • Ми не знам още кой е. Нещо магическото ми кълбо се е скапало и образът не е ясен.
  • Блу, направо ми се иска да те питам кой е? Ако продължаваш така маалко ще ти завидя.
  • Той е нежен и напет
    чудни рими ми реди
    сладички като шербет
    Кате, спирам с римите сега,
    ' щото чакам приказки за любовта
  • Ха ха ...започна се. Ще ме "убиете" вие двамата. Ако се включа и аз ще стане сапунка.

    Моят мъж се прави на "герой"
    в "Откровения" е поет-плейбой
    там разбива женските сърца,
    но е само мой през нощта.
  • Влюбих се в един поет от “Откровения”.
    Не мога да заспя от радост и вълнения.
    Той е лекокрил, лети отнесен и нехае.
    Мен сън не ме лови, а той дори не знае.
  • Блу, остави ме без думи, а на мен рядко ми се случва. Можеш спокойно да го продължиш и ще стане забавно хумористично. Чудесно начало!
  • Тоя пусти нет...
    Влюбих се в един поет от далечен вилает
    И така ме заплени с приказки за яхти и пари
    Хич не се замислям – с радост ще зарежа моя
    Стига да се хване тоя
  • Здравей, Аластор! Ами едни си чатят, а други като нас пишат за тях. Всеки с интересите си.
  • Ето, затова не чатим...
    Чатим, чатим, срещнем се и край на чатенето...
    Накрая сълзи и разбити сърца...
  • Здравей, Ангелче! Всичко стана случайно, без планиране. Затова е забавно. Радвам се, че ви развеселихме. Благодаря ти.
    Краси, начините да задържиш един мъж са много. Има само една малка тънкост. Той не трябва да е безразличен към теб.Благодаря ти.
    Стойчо, виртуалната любов е малко вятър и мъгла, но важното е, че в случая е свършила добра работа. Вместо да раздели едно семейство тя го събира. Съгласна съм с теб. Когато се прекалява с нещо то започва да вреди. Нищо не може да измести реалните взаимоотношения. Те си остават най-истински и тогава хората наистина се опознават. Другото в нета е само забавление, химера, убиване на време или комплекси и т.н. Благодаря ти.
    Здравей, Странник! Благодаря ти! /ходих да търся какво е казал Марко/
  • Ето докъде я докарахме с виртуалната любов! Настървение, ревност и всички целофанови усмивки! Всъщност защо младото поколение сега е полово неориентирано?!🚸 Защото децата от чатове не знаят кой пол повече удоволствие ще им донесе! Мама и татко са заети:чатят!😥А от виртуален секс репродукцията намалява! Колко хубаво щеше да бъде,но българките и българите търсят чист, натурален, екологично чист продукт:да хапнат да пийнат, че да вземе друг да им свърши работата! Може да бъдем благодарни, че Георги (Честит Имен Ден!) и Катя ни развеселиха,но и ни накараха да се замислим.Че има ли по-възвишено нещо от това да си кажем проблемите, смеейки се?😉
  • „За да направиш един мъж свой – погали егото му, а за да събудиш страст – настъпи го.” А за да го задържиш, баничките явно помагат, както и любовния чат ...Много хубаво! Благодаря за усмивките!
  • Пепи, разговорите "по женски" са много обогатяващи и образователни. Ако науча някоя супер рецепта няма да я държа в тайна.
  • побързай да споделиш с приятелките, може пък някоя да сподели интересна рецепта от готварските тайни на баба, да не е от нета!
  • Лиа, радвам се, че съм те усмихнала. Това е и целта на разказчето ми. Уверявам те, и аз нямам нищо общо с този тип жени. Благодаря ти.
    Сенд, не ми звучиш ядосан. Това може само да ме радва.
    Eмо, наистина се получи нещо интересно. За първи път пиша така, но е вълнуващо. Това за конкурсите е добро предложение. Благодаря ти.
    Блу, нямам нищо против ако съм дала идея за щастлив брак.
    Марианка, винаги има риск. Когато обичаш някой понякога се налага да рискуваш. Така разсъждава героинята ми.
    Пепи, опитах се да е забавно. Предполагам, че и Сенд го е написал с тази цел, а аз го продължих по женски. Благодаря ти.
  • нали е в "хумор" все пак! Браво!

    Марианке, има една приказка "ако не искаш нещо да ти се случи, не създавай условие" - и ти си права! нож с 3 остриета - остър, тъп и виртуален!
  • Това си е направо брачна консултация за жени
  • Другата страна на монетата! Много яко! Един и същи разказ, но от различни гледни точки. Трябва да има конкурс за такива разкази- антиподи.
  • А аз се чудех, защо ме галят и настъпват едновременно. Всичко е, заради секса!
  • Еми, струва ли си да казвам?! Не, тайфуни с нежни имена, ми жени като тропически циклони! Да не те хване само течението,че ще те въртят на центрафуга, че и няма да се усетиш, а ще летиш от хубавото...Аз така и не се научих на това, на което е носител героинята ти Кате, но винаги съм се възхищавала на лекотата , с която го правят посестримите. Те, това имах предвид под това,че твоите творби са като да те чукнат с нещо по челото, че да ти просветне. Благодаря ти за усмивките!
Предложения
: ??:??