9.06.2009 г., 18:45 ч.

Изоставена 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
770 0 6

 

 

 

 

Всяка нощ се събуждам от едни и същ кошмар. Стоя в средата на нищото, а мракът ме заобикаля. Крещя имена, непознати за мен, но никой не ми отговаря. Сама съм. Не, не сама. Изоставена.

Черна и мека като кадифе, тъгата ме обгръща и започва да се затяга около тялото ми. Стиска ме като менгеме, оставя ме без въздух, убива ме.

Търся утеха в сълзите - черни и горчиви, стичащи се от слепите ми очи - но тя така и не идва. Никога не идва.

Събуждам се от съня, за да живея в кошмара. Сама съм. Не, не сама. Изоставена.

 

 

 

 

 

 

 

© Марти Петрова Стефанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да,да,сама и изоставена...не виждам разликата...Хубаво е,че усещаш някаква разлика и опитваш да я схванеш...Наистина има такава между това да си сам,самотен и сам,като физическо уединение...Едното- "сам",самота,е психологическо състояние и е негативно,докато да си сам,като уединение,физически,е позитивно,хубаво е да го можеш, да оставаш насаме със себе си,без да се чувстваш самотен... Така че,не може да не си сама,самотна,щом се чувстваш изоставена...едно и също са... Поздрав!
  • Не съм песимистично настроена, просто ми дойде идеята и го написах. Истината е,че по-щастлива не съм била Благодаря ви за коментарите
  • Много красиво написано.Кратко, но добре описващо самотата и тъгата.Поздравления!
  • 6+
  • Самотата ни ограбва...
  • Много песимизъм, а не бива. Огледай света около себе си и се помъчи да откриеш по-красиви неща.Не си сама, не си изоставена,ще имаш много, много приятели стига сама да пожелаеш това. Успешна вечер и късмет. Д.П
Предложения
: ??:??