20.01.2023 г., 10:46 ч.

Изплуват едни 

  Проза » Други
471 4 6

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

Кафяви, смърдящи, наторяващи политиката.

Част от естествето, разбира се. Знаем, очакваме ги и все пак – изненадваме се.

Като последната информация от Die Welt. Който сега разкрива това, което знаехме или се досещахме преди близо година. Нима има българин, повярвал на лъжите на Ниновица и ОПГ ПП – ама не снабдяваме с оръжие и боеприпаси нацистите… Неее… Чисти сме като съвестта на социалист…

Само дето се оказва, че 40% от дизела, използвам от бандеровците, е идвал от България. При това – обърнете внимание – руски нефт, преработван в руската рафинерия „Лукойл“…

Парите не миришат! И далаверата няма родина…

Така и с въоръженията и боеприпасите. Дали има балама, вярващ, че руски диверсанти са взривявали оръжейни складове? Или убитите там невинни хора просто бяха пожертвани в интерес на гешефтарите?

Една трета от използваните от нацистите боеприпаси са били от България.

Прословутите РПГ-та, например, са поръчвани и плащани от американски фирми, а после изпращани на нацистите. Пито – платено… Машинката за пари се върти, далавераджиите тъпчат джобове, баламите лапат лъжи като патета горещи лайна…

И стихоплетстват по новата поръчка – русофобията…

хххх

Слушах Яков Кедми, един от бившите шефове на израелското разузнаване. Заяви ясно: „В България никога не е имало антисемитизъм“…

И – „Русофобията е противоестествено състояние за българина+…

Е, ако тоя „българин“ е комунистическо чадо с руско име…

хххх

Съчетанието русофобия и наркотици води до халюцинации и директно изперкване.

Зеленски: „Не съм сигурен, че този президент на Русия, който понякога се явява на екрана, е точно той. Не знам жив ли е, той ли взима решенията и кой изобщо ги взима…“

Дааа…

Специалистите в бели престилки?

А, докато се намесят – сега са заети с Байдън, ще стискаме носове и ще се мъчим да избягваме големите кафяви купчини…

Ако не сме заети с малки музикални форми за Големия изкукуригал афроамерикански брат…

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??