23.06.2023 г., 10:42 ч.

Изсипват се едни неправилни 

  Проза » Други
251 4 9
4 мин за четене

Зеленски заявил : „Контранастъплението не е като холивудски филм“…

Бе, вярно… Ама дали разбра, че реалното управление на държава не е като да се снимаш уж президент в сериал?

Впрочем, и двата пъти друг е истинският сценарист и режисьор…

хххх

Ненапразно тоя екосексуал, дето го споменах оня ден,  иска връзка с тиква. И на нея толкова й е акълът…

На екрана – нещо подобно. Развихриил се в парламентарни скечове един там и вряка истерично: „Вие дадохте ли проба за вашите деца? Я, престанете!“…

Ни той, ни мисирките усетиха – ами че това си е признание!

Те за децата си, той за барселонското – двете страни на логичното равенство…

хххх

Преброяването от 2021 година констатира – само 5% от хората на село имат смартфон.

А някой да се е сетил – колко имат хляб?

хххх

Простият Киро: „Няма да сме смокинов лист за игрите на ГЕРБ с ДПС“…

За какво са им тия смокинови листа? Адам поне е имал какво да крие…

хххх

„Арсенал“ отваря нов завод през юли.

Войната носи някому печалби.

Ще плащаме ние…

хххх

Главната гинеколожка на ЕС и специалистка по реалността фон дер Лайнен - Европейската комисия ще предложи замразените руски активи да се използват в подкрепа на възстановяването на Украйна.

А банките дали ще ги дадат без съдебно решение?

Напомням – обявиха, че замразените авоари на Абрамович ще отидат за семействата на загиналите украинци. Той добави –и за руските семейства в това положение. Веднага възразиха – не! Тогава Абрамович отказал да подпише- И – толкова! Банките се опитват да спазват видимите правила и слагат тенеке на гащите. Не са дрънкала като мисирки и политмошеници…

Че, ако нащо тръгне според реалността, а не по мераците на политиканите – кой ще плаща?

Все си мисля, че няма да е нито тая, нито лекетата около й.

Да не говорим, ако стане нещо извън бълнуванията й и Русия възстановява новите си територии?

Носете си новите дрехи…

хххх

ПосолствоТО, както и амбасадата на Украйна, възнегодували, задето председателката на СЕМ Соня Момчилова. Задето отбелязала, че пропаганда се води навред – и дала пример с лъжите за Буча…

Напомням – преди повече от година руснаците се изтеглили от района, а три дни по-късно украинците заснемат клипове с убити граждани. На които клипове ясно се вижда – току-що убити. Отделно записи от самите убийци – членове на „Азов“…

Фейкът веднага се спихна. Но явно е прибран за резерв. И сега се вади. Та колко дущи помнят толкова време и при тоя информационен потоп от лъжи?

А у нас е нужно. Щото председателката е от квотата на президента, той здравомислещо е скептик относно натиска да се включим във войната, публична тайна е, че жълтопаветниците и вносните инфантили искат да правят импийчмънт…

Тъпи, но упорити…

хххх

Напомням – руснаците се изтеглиха от Буча според подписания в Истанбул /но не парафиран!/ мирен договор. Нацистите веднага обявиха това за победа и скъсаха договора…

За което у нас също се мълчи…

хххх

Служителят на украинското МО Тагарев вече обявява изпращане на лекари и санитари в Украйна. И оръжие…

Натам?

Само главичката…

хххх

А БНТ пуснало новини на украински???

Кой е решил? На какво основание? И защо?

Примирихме се с новини на турски, дето никой не гледа. Но дразнят нормалните българи…

Че утре ще има новини на молдавски, на грузински, на полски… А, да – и на американски – да не забравя господарите…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ако не беше плачевно - смешно щеше да е.
  • Благодаря, Красе, Дочке!
  • "Че, ако нещо тръгне според реалността, а не по мераците на политиканите – кой ще плаща?"
    Ясно кой...
  • И на минджукитайски да ги пуснат- все тая. Новините си имат цел. А неинформираните- също
  • Аз бих гледала само новини на китайски, защото грам китайски не разбирам 😅 🤣
    Все пак най-много народ говори китайски, защо не и китайски?
  • Благодаря, Пепи!
  • Киро ме уби с тоя лаф за смокиновото листо! Само ще е някой от гениалните поети тука под прикритие: така метафорично, символично, с такова дълбоко многопластово значение обикновен хардвардец не може да се изразява! 😅 🤣
  • Благодаря, Георги!
  • Американските са най-лесни!
    Просто не превеждат, а направо си четат оригиналите...
    Поздравявам те.
Предложения
: ??:??