2.11.2022 г., 11:55 ч.

Извън официалната плява 

  Проза » Други
175 6 5
2 мин за четене

Украйна поиска официално от ФИФА да бъде включен отбора й в предстоящото световно първенство по футбол. Вместо Иран.

Основание – участието МОЖЕ БИ на държавата във войната…

Познато, нали? Помните -  highly likely…

В своята самоувереност, че всички им дължат всичко, бандерлогите нагло прескачат и логика, и правила. Защото подобна смяна не може да стане! Просто не може…

Оставям настрани „аргумента“ за можебито…

Но Украйна участваше /и не спечели!/ в европейска група, а Иран в азиатска. Ако приемем, че заради войната трябва да се изхвърлят участници – САЩ и Англия също трябва да са вън.

А Иран игра финален мач в зоната със Саудитска Арабия. Която би трябвало да го замести… Евентуално…

Но украинците чакат…

Логика и правила не ги интересува Те ИСКАТ…

хххх

Разчу се, че телефонът на кратковременната премиерка Лиз /на тая възраст още е Лиз,а не Елизабет!/ Тръс бил хакнат.

И излязоха наяве някои нещица.

Например, че един час преди взривяването на първата от тръбите на „Северен поток“ тя е изпратила съобщение на държавния секретар на САЩ Антъни Блинкен: „it’s done“.

В свободен превод – „всичко е готово“. Или -0 още по-свободно: „ с тях е свършено“…

Интересно, нали?

Още повече, когато това не е подметнато в мрежата, а заявено от основателя на файлообменните платформи Megaupload и Mega – Ким Дотком…

Той не съобщава източника си, но вече няколко пъти изнася информации, впоследствие потвърдени и няма основание да не му се вярва…

хххх

Хампарцумян /пенсионер, завършил ХТИ, потомствен химик – трето поколение, известно време сложен като зиц-председател на банка, изживяващ се като банкстер/: „Не е работа на полуграмотното простолюдие да решава за еврото“…

В столицата не са засадени нужните за „елита“ дървета…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Толерантност равна на глупост, дотук добре, но самоубийсттвена? Въпросът е риторичен. А може би- то Мамон го разтяга, до безкрайност.
  • "можебито" е важен аргумент, особено когато е подходящо подплатен.
  • Благодаря, Елке, Красе!
  • този месец събирам за индианците - и на тях им дължим ( каза ми един нейтив, чийто баща е от Великобритания). Питах го защо аз, а не баща му - не можа да ми отговори, но се замисли. От другия - за бездомните... украинците засега са грижа само на държавата - разбра ме, Генек, макар че не съм политкоректна, както винаги вицове да искаш в тази сериозна до военно положение обстановка; бушони също...
  • "Пази Боже сляпо да прогледа..."
Предложения
: ??:??