5.06.2021 г., 7:41 ч.  

Желание 

  Проза » Хумористична
784 5 24
1 мин за четене

                                                                   Желание

 

 

Знам, че ми е слаб ангелът. Знам, че съм безхарактерен. Знаех си, че няма да се въздържа и ще посегна. Такъв съм си.

Всичко започна с едно обаждане на жена ми. Покани балдъзата на гости. Казват :   „ Който има балдъза, бара два..."- знаете го. Но аз не я харесвам. Никога не ми е било приятно, когато идва у нас. Но този път, Тя пристигна с балдъзата. Не можех да сваля очи от нея. Изпитах възхищение. Невероятна. Жестока. Имах чувството, че лигите ми ще потекат, като я гледах. Влюбих се от първия поглед на нежното синджирче на гушката ѝ. Можех да е съзерцавам до припадък. Прекрасна. Като сълзичка. Желанието ми се превръщаше в копнеж.

За първи път изпитвах такова силно чувство. Такава страст. Желания да я грабна. Да я открадна от света. Само за мен. Да се скрием. Само двамата.

Увъртах се около нея като котарак. Два дни.

Да бъдеш или да не бъдеш. Боже! Това аз ли съм?

Знаех, че не трябва да го правя. Знаех, но какво от това? Случи се.

Издебнах, когато нямаше никой. Грабнах я като хала. И я замъкнах в избата. Усетих дъхът ѝ. Опиянението ме завладяваше. Нямах сили да се противопоставя на изкушението. Признавам, обещах си да не я докосвам. Но какво значи едно обещание, пред величественото удоволствие да вкусиш греха? И да се отдадеш на удоволствието. И аз го направих.

Чу се щракване на вратата. Някой светна лампата. Жена ми! Видя ме как я бях гушнал.

- Какво си прегърнал тази дамаджана, бе? Нали се разбрахме, че ще пием сливовата ракия на татко чак на Коледа. Не можа да се удържиш. Хайде, пийни си, за да  замиришеш на мъж, че имам нужда от теб. Сестра ми си тръгна. Чакам те в спалнята.

Проклятие! Отпи ми се.

© Марко Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Къс разказ »

3 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Цвети !
  • Уникален завършек! Падна ми батерията на телефона при " щракването на вратата" И си викам ей тва е, хванала го е с балдъзата! А той пича... гушнал дамаджаната! Поздрави! 😄
  • Благодаря, Ина ! Наздраве !
  • това мъж като пише за любимата дамаджана си е жива лирика Успех!
  • Царице, моя галена...
    Жестока с мене бъди!
    Сипи, наливай ,мила !
    Налей, не ме жали !
    Наздраве, Ивита !
    Благодаря, за посещението !
  • „Царице, моя галена... Жестока с мене не бъди!”
    Каква изненада! Благодаря ти за искрения смях, Приятелю!😂
    Марко!👍
  • Благодаря, Деа !
    Наздраве, Костадин !
    Благодаря, Роси !
    DPP, да не изпълниш обещаното, може да се приеме за грях. Наздраве !
    Поздрави, Ирен !
  • Хахахах, ето това е неочакван край, ама то това грях ли е ?!
    Хареса ми!
  • 🙂🙂Успех, Марко!
  • Ама каква страст само,успех Марко.Поздрав.
  • Успех!
  • Благодаря Ви, приятели !
  • Глас от мен!
  • Харесва ми! Успех!
  • Хареса ми! Успех!
  • Успех, Марко!
  • Хубаво.
  • Грехопадението започва винаги с тайни желания!🤣
    Успех, Марко!
  • За да може един автор в такова малко конфетче да подготви читателя, за нещо и смешно и неочаквано и с близкия край наистина да го забие като при изстрел, трябва да е голяма величина! Че мъжете живеят непрекъснато с мераци е знайно, то ти, Марко...ще си сложа шапка, за да я сваля пред теб! Също и гласувам, успех! С изпълнение на твоите препоръки и с много препятствия, но вече съм готова с моята четвърта част.
  • Ехх, какъв истински грях 🤣🤣 съчувствам на бедничкия лирически, попаднал в плен на Страстта 🤣 много хубав и развеселяващ разказ. Успех!
  • Успех, Марко!
  • Ах желания, желания....успех!
  • Желанията са за това, за да се осъществят! Знаех си, че ще се появиш с нещо интересно и забавно От сърце ти желая успех, Марко, а аз се позабавлявах с това кратко, страстно желание
Предложения
: ??:??