15.07.2005 г., 21:26 ч.

Желание за мъст 

  Проза
1293 0 1
1 мин за четене

Летен ден! Чудесно! Приятно време и всичко е на 6! Вечерта, Тя решава да отиде да поплува на закрит плувен басейн! Защо не-Тя е израстнала там! Хваща си едно такси и отива! Плаща си входа и влиза! Във водата тя е кралица-плува сякаш е родена от вълните!Всички са възхитени!
по-късно Тя трябва да си тръгва!отива в съблекалните и започва да се облича.слага си бельо и блузка.Тя е сама в съблекалнята-всички са си тръгнали.неочаквано чува шум,сякаш някой я гледа.поглежда към вратата и вижда мъж на средна възраст,който я гледа странно!Тя го моли да затвори вратата а той се усмихва подло,започва да пее някава песничка и тръгва към Нея!Тя е в паника и е сама!заобикаля гардеробчетата и тръгва към вратата!вижда ключ,но е толкова изплашена и безсилна,че няма сили да го завърти.пробва да натисне бравата и вратата се оказва отключена.обръща се на зад и вижда мъжът,който върви бавно и продължава да пее!Тя тръгва да бяга по дългия коридор,но мъжът я настига!Започва брутално да я насили!тя вика и плаче,но няма кой да и помогне!когато той я оставя и тръгва към изхода,тя е в едно ъгълче и плаче!изпълнена е едновременно със страх,срам и силна ярост!Тя вижда нож под един шкаф и го взима!тръгва към изнасилвача и забива ножа в гърба му!след дълготрайни болки тои умира!Тя се чуства някак двойно умърсена но и доволна!копелето,което я насили е мъртво и няма да има други като нея!тя се свива в ъгъла и отново рони сълза след сълза...

© Ася Х Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Това е като клип на песен:сцена след сцена в кратка последователност, влияе. Само че кой би се навил на такъв клип? Може би Корн. Знам ли...
Предложения
: ??:??