1.09.2020 г., 10:13 ч.

Жена, твоето име е суета! 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
879 2 17
1 мин за четене

Забравих си вече името.

с маска, шапка, очила -

а кажи, че съм жена!

 

         Та значи, както в жегата съм си вървяла и уж все сенките дебнех, ама нали пропуснали на открито маските да са ни задължито, нещо носът ми снощи пари. Пипам, взимам огледалото - и що да видя? - изгорял на слънцето! Червен като пловдивски домат от Македония. Веднага се захванах с красотата - мажа това-онова и все се гледам, кога по едно време - една мисъл в огледалото виждам: "Жена, твоето име е суета".

         Ей, вярно, баш си е така! По улиците да срещна познат си е направо като да срещнеш в Рая адвокат. На закрито - с маска задължито! За какво тогава мажа и се разкрасявам?

         Ей, побърка ни тая коронтина!

         Суета, не суета, тя какво си мисли? Веднъж да си замине, ще си пусна и брада!

 

______________

коронтина - същ. ж.р. ед.ч. съкращение, значение  - карантина по време на коронавирус

 пп

2020 - и годината, заради истерия... изв. - историята!

© П Антонова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Dendu89 (Деница Гарелова) - русо гладно нема! 😍
  • Да!
    Харесах идеята за брадата. Искам и аз руса брада. Абе.. суета! Женска работа.
  • Dendu89 (Деница Гарелова) - за всяко червило - дреха!
    И стана тя като оная за копчетата и балтона: купих си нова мсака, сега трябва и блуза и за нея да си купя!
  • А, Пепи. Останала си назад. Има маски, на които могат да ти нарисуват твоите устни, та няма нужда от червило, няма нужда от силикон..аха!
  • brinne (Мариана Бусарова) - или като мома французойк с чадър с фльонги и дантелки! като се обърне каруцата, пътища много
  • Още малко да захладнее и няма да валям маската! Не помня вече от кога и червило не съм си купувала...
    О, суета....
  • "ама нали пропуснали на открито маските да са ни задължито" 😁
    забравил е Генералът, че освен корона има и слънце - а ние на него разчитаме да ни пази...
    Все още я свалям от време на време, но или тя ще ми се срастне, или от влагата/потта брада ще ми поникне 😁
  • Пепи 😁😁😁
    Тоя нос как изгоря през маската 😁
  • Маската се оказа доста добра защита срещу всеки готов да ти се хвърли и да те разцелува е така за здрасти значи ако си беше носила маската (правилно) нямаше да е изгорял носа , ама ушите ни клепнаха..
  • Стойчо - зорлем ни унисексиха

    Адаш - срастваме се, развиваме се, израстваме, надрастваме... еволюция, психолюция, ...май и хлебарката по приспособимост зад нас оставяме! Щом и динозаври надживявме, на едни маски ли ще се даваме!
  • Жена си. Мъжете сме по-суетни. 😆
  • Те така се омешаха нещата, че като знам колко мъже искат да са жени и колко жени-мъже...🤔
  • Ау, колко си прав, Родене! Паднах от Хилеж!
    Поздрав и благодаря!
  • Всяка жена с маска
    е страхотна мацка,
    но за някои тя
    е най-красивата им черта 🤪
    Поздравявам те 😂
  • и дантелки и фльонги от сатен ще сложа, ама с тая мода унисекс да не мина за траверс?
    Щом на Евровизия унисекс със дини и брада пропя, що ли не очаква... в тоя миш-маш-патаклама?
  • Мажеш и се разкрасяваш, щот си жена )) суетата е друга бира, например, маската ти да е с пайети и перлички, така, за съмнителна хубост
  • Представих си те с брада. Има си и плюсове - няма да ти трябва крем, червило само тример.
Предложения
: ??:??