9.11.2014 г., 20:10 ч.

Живот от миналото – живот от бъдещето 

  Проза » Разкази
634 0 8
1 мин за четене

Животът е толкова объркано нещо. Прекрасно, трудно, болезнено, щастливо и ... объркано нещо.

Кой от нас не си е мечтал да срещне в настоящето човек от минало? Мнозина може би. Но на мен  ми  се случи. Животът е изпълнен със спомени. Едни са хубави, други лоши, трети нетърпими, а четвърти мечтани …. Животът е толкова объркано нещо …. se la vie.

Търсих този човек, човекът от миналото ми, дълго го търсих. Използвах интернет, използвах Google, използвах сайтове – какво ли не използвах, но резултатът беше нула. Намерих името му само тук, в този сайт – тогава го открих. Но нямаше нищо. Нито мейл, нито друг начин за връзка. Единственото и то безплодно усилия да се свържа с него завърши без резултат. Но не го забравих …..

До момента когато той ме намери. По възможно най-глупавия начин. На стар, забравен вече адрес, са си спомнили за мен и са му дали координатите ми. Шанс 1 : 1 000 000. Все едно да спечелиш на Ирландска лотария или от EuroMillions.

Животът е толкова объркано нещо. Толкова много си искал нещо и когато всичко се е  обърнало срещу теб, когато всяка възможност е била загубена – то се е получава. Късмет и на с в търсенето!

Лека и спокойна вечер, аз пак няма да спя. Но този път от вълнение.

© Ана Ненчена Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря Кръстина! Твоите коментари и посещения винаги са радост за мен! Ана
  • Много щастлив край, човек винаги трябва да вярва, че най-хубавото предстои, да не се отчайва и да продължава напред, това е твоето послание към всички нас, прекрасно послание! Пожелавам занапред само щастие да има в живота ти! ПОЗДРАВИ!!!
  • Благодаря Дани! Както обикновено си абсолютно права! Поздрав и от мен!

    Оле, за първи път се препокриваме Неспяща
  • Ами имах предвид лирическата героиня!
    Благодаря за червената точка!пцу...
  • Това е още една червена точка за истинското приятелство. То трудно се губи, когато е истинско.
    Благодаря, че се радваш за мен Оле!
    Какво е Л.Г.?
    Хубав ден. Неспяща.
  • Случват ли се такива неща,на обикновените хора?Вярно ли е,или това се е случило на Л.Г.Толкова се радвам за теб!Чак се просълзих от умиление!оле
  • Здравей Валя, радвам се че ме посети
    Права си! Никой не знае защо едно нещо става, друго се забавя, а трето изобщо липсва. В това е очарованието на живота.
    Хубава вече ти желая.

  • Всъщност не знаеш каква е била Божията промисъл - а то е, че винаги се срещаме с хора, които са ни нужни - я да научим нещо, по-точно винаги, за да научин някой урок
Предложения
: ??:??