11.07.2017 г., 13:57 ч.

Животът 

  Проза » Разкази
1011 1 5
1 мин за четене

Животът

Животът ми е минал през много трудности и тъга. Още от малък съм преживявал тъга и много малко щастие. Едва на 16 години, мечтая за добър живот и добри приятели. Живота на дете преминал през трудности и раздели. За мене детството е свършило вече откакто постъпих в първия си дом за деца.  Раздялата с баща ми когато почина и след това раздялата ми с майка ми. Не можах да си представя как мога да живея без майка ми и да израсна в добро семейство.  И така на 16 години  реших да опиша и представя миналото,  настоящето и бъдещия ми живот. Да покажа на вас читателите, че независимо къде си с кой си човек може да успее с труд, мечти и постоянство. През живота ми са минали много приятели, които все още са с мен и такива, които са ме забравили от грешките ми. Благодаря на тези хора,  които все още са с мен и ме подкрепят въпреки всичко.  Животът ме е научил, че трябва да се трудя и да бъда себе си. Човек преминал през трудностите, дори на 9 години той вече разбира какъв е живота.  Отказах се да вярвам в хората,  още си мисля ще има ли добър свят, в  който ще живеем.  Защо?  Това е въпросът, защо ми е отредена така съдбата. Винаги съм искал да имам семейство, но явно така ми е отреден живота.  Имало е моменти, в  които не съм искал да живея, живота за едни е трудно, за други е като перце. Да преминеш живота си през няколко дома за сираци, да нямаш постоянни приятели,  живот, който не препоръчвам на никой родител и дете. Винаги съм казвал на моите приятели - деца и младежи да се радват на това което имат, защото не знаят какво е да не живееш без родителите ти. Това е живота - за едни хубав и щедър, за други труден и изпълнен с мъки.  Едни са богати,  други бедни,  казвали са ми, че не може всеки да е богат и щастлив, аз мисля обратното,  всеки може да е богат, само трябва да има мечти и да вярва в тях.

© Кирил Балдев Всички права запазени

Живота

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Успех ти желая, приятелю! Всичко в този живот се връща. И пиши, човече, ако имаш сили, сподели го!:-D
  • Пишеш,както и живееш.
    Живееш,както пишеш.
    Това показва,че си талантлив.
    Продължавай!
  • Никога не забравяй, че Господ никога не праща повече от колкото можеш да понесеш... и винаги, когато се затваря една врата се отваря друга ...Успех!
  • Изригнала от душата мъка! Успех и късмет ти желая!
  • Пожелавам ти от сега нататък много късмет и повод за усмивки. Да разкажеш за себе си е вид терапия, лекува душата и ти става по-леко... Пиши щом това те радва!😊
Предложения
: ??:??