7.02.2006 г., 19:08 ч.

Живота на една рибка. 

  Проза
1176 0 1
2 мин за четене

Случката се развива в големия тих океан.На дъното му имаше многобройни яйца. Едно по едно тези яйца излизаха малки рибки.Така всички постепено изчезнали. Освен едно.То останало самичко.След няколко дни от него излязло една красива малка рибка.Като погледнала за първи път, се огледала на около и видяла, че е самичка. Търсила,търсила, но без успех- нищо не успяла да намери.Освен безкрайната вода, нищо друго нямало около нея.Тя била самичка.Започнала да си търси къде са отишли сичките и братя и сестри. Така нашия герой започнал да обикаля безкрайния океан.Срещал много риби в този безкраен океан.Разпитвала дали са срещали някой от сестрите и братята и.Обаче отговора бил един и същ никой нищо не бе виждал. Накрая нашата рибка се отказала да търси.Тя се установила на едно хубаво място където се чувствала добре и имало добри съседи. Времето минавало, дните текли,седмиците минавали,месеците се текли.Нашата риба порастнала и станала красив и силен.Всичко около него се му се възхищавали , обаче той се чувствал самотен.Досега не бе срещал никой като него.Имал чувството, че е сам на тази планета.Никой не можеше да го разбере.С течението на времето той бе създал приятелства с някой от свойте съседи.Той обаче копнеше да види някой като него. Обаче съдбата винаги ни изправя срещу големи изпитания.В един прекрасен ден там, където живее нашия герой, се появила хищна риба.Тя започнала да яде всичките съседи на нашия герой.Като видяла това, тя побягнала колкото сили има. Тежината на живота натежа в пълна сила. Нашата рибка останала пак сама. Тя си мислила, че и е съдено да живе сама.Накрая приела този факт. Не се опитвала да се бори.Установила се на едно тихо място където няма никой. Направила си хубав дом.Било приятно място, само дето нямало никой освен нея. Тук обаче съдбата не може да остави така нещата.В един прекрасен ден пред погледа на нашата рибка застанала друга риба.Обаче в нея има нещо различно тя толкова прилича на него.Той не могъл да повярва, останал без думи. Ама накрая се осмелил да отиде при нея и да я заговори.Оказало се,че като него и тя била така сама и си търсила спътник в живота. Какво щастие!Нашата рибка най-сетне била щаслива.Съдбата му се отблагодарила за безкрайните страдания и изпитания по начин, който го направил адски щаслив. Минало време двете рибки живели щасливи.В един ден те си родили тяхни синове и дъщери.Тяхното шастие било пълно.
 

© Владислав Колев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • прочетох го!
    усмихнах се...
    погледнах те, едно непораснало дете
    ...
    и ти ще намериш нявга своята рибочка

    п.п.някой даже оценка ти е сложил... : )))))))
Предложения
: ??:??