5.10.2008 г., 12:07 ч.

Как? 

  Проза
632 1 0
2 мин за четене

Как да ти кажа, че ме заболя, когато си тръгна? Как да ти го кажа? Как да го призная пред себе си? Как да ти кажа колко те обичам като знам, че сега си с нея? Че целуваш нея, че докосваш нея? Как да ти го кажа, без да нараня и двама ни? Как да кажа на сърцето си да спре да те обича, на ума си да спре да мисли за теб, на ръцете си да спрат да те търсят, на очите си да не гледат в мрака, за да те зърнат дори само за миг, как да кажа на душата си да спре да се надява, че ще се върнеш? Как? Как да обикна друг? Как да спра да гледам звездите и всеки път, когато зърна някоя от тях да пада, да си пожелавам да съм с теб? Как да не плача всеки път, когато си мисля за теб? Как да не чувствам болка? Как да не усещам самотата, щом теб те няма? Как да търся решение на проблемите сама? Как да целувам друг? Как да му казвам "Обичам те!", щом изгарям да го кажа н теб? Как да очаквам с нетърпение утрешния ден? Как да искам да излизам като знам, че мога да те видя с нея? Как да събирам сили, за да стана от проклетото легло? Как да не се чувствам като затворничка на собственото си съзнание? Как да обичам изгрева? Как да слушам унесена песента на птичките? Как да се радвам на лъчите на слънцето и на капките дъжд? Как да продължавам да търся хубавата страна на нещата? Как да обичам света, който ме заобикаля всеки ден? Как да знам, че ти си с нея и да се радвам на живота? Как да желая да видя залеза? Как да изпитвам удоволствие от допира на морските вълни до кожата ми? Как да продължа да се усмихвам? Как намирам причина да живея? Как да живея след като отне сърцето ми? Как да дишам след като ти беше въздухът ми? Как да мисля за нещо друго след като всяка моя мисъл е свързана с теб? Как да искам да бъдеш щастлив, макар и с друга? Как да не постъпвам като пълна егоистка? Как...? Как, кажи ми, моля те! Как да свикна без теб? Как да ти кажа, че не те обичам след като това не е така? Как да обичам пак? Как да търся нова любов? Как...? Кажи ми как?

© Яна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??