23.12.2017 г., 14:04 ч.  

 Как да празнуваме - кратък курс 

  Проза » Хумористична
950 3 11
Произведение от няколко части
2 мин за четене

И тази година се заредиха празник след празник. Коледа, Нова година, поредица януарски имени дни. Затова е добре човек да изкара един курс по правилно празнуване.

       Не е лошо да сте по – реалистични в намеренията си. Като ги насочите основно към масата и благините върху й.

       Разбира се, важни са красотите около масата. Защото по празниците жените са като крепост с открехнати порти, ако…

      Ако не се изцепиш с някой лаф от рода на „Колко е загоряла приятелката ви!”, „На колко сте години? Поне последните две цифри”, „Девойче… Ох, извинявай, брато!”.

      Така ще изкарате като в приказка. Нали помните – живели, яли, пили. Основата на фолклора и битието ни.

     Ако пък не ви провърви на празненството – не забравяйте: каквото е на пияния на ума, то е край магистралата!

    Впрочем, в празничната нощ хиляди българи ще излязат по улиците. Защото там е по-топло. А останалите ще боядисват радиаторите в червено и ще се греят на ниво подсъзнание.

    Абе, лесно им е – няма да страдат заради фигурата. Макар и за това да има средства.

    Например след обилната трапеза да се премахнат мазнините с веро. Още повече, че слабостта е признак на красотата.  Затова малките момиченца не щат да закусват – пазят фигура.

    Има и специални следпразнични диети. Първия месец ядеш  както обикновено. Тоест като за последно. Нали е празничен месец.

     После диета. Ядеш каквото искаш, в каквито количества щеш, колкото време пожелаеш. Не се отслабва, но е много приятно.

     В връзка с постоянно търсената красота: дами, ако искате косата ви да е хубаво бухнала – измийте я с рекламиран шампоан. А можете и тялото да измиете – всичко бухва. Без силикон.

    А мъжете да знаят: вярно е че при повече пиене жените стават по-хубави. Но има и тънка граница между харесването и алкохолното отравяне.

     И се радвайте – отново доброто празнуване ще развали здравия смисъл. Отново ще гледаме по телевизията игри за напредналите сред слабо развитите интелекти. Отново ще ни заливат певачки със сълзи в захарен сироп.

     Важното е, че пак ще го празнуваме. С отрупана маса – окъпани в олио доматчета, скромен свински бут, зъзнещи в хладилника бутилки.

     Въпреки че май говорим за бъдещето, без да сме уредили настоящето. А китайците казват - за да направиш пълнен заек, трябва да имаш поне котка.

    Което не е толкова важно в напъпващото празнично настроение!

    Наздраве! За цял месец напред!

                                        

» следваща част...

© Георги Коновски Всички права запазени

Началото на обучителен курс по празнуване. В което съм специалист от запаса...

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??