17.05.2016 г., 7:53 ч.

Как да запазим главата си съчленена с тялото 

  Проза » Хумористична
981 1 2
1 мин за четене

"Как да запазим главата си съчленена с тялото (сиреч да предотвратим собственото си обезглавяване) при общуване с жена?"

 

Глава I - въпроси, към които трябва да подхождаме с повишено внимание

 

 

1. "По-хубава ли съм с грим?" - изключително коварна и смъртоносна примка, прекършила крехките и нищо подозиращи вратлета на не един от нашите клети събратя. Изисква богат набор от умения за оцеляване като съобразителност на изгубен сумист в канибалски остров и гъвкавост на яворова шибалка, за да бъде избегната.

 Най-честите отговори водещи до гибел са: 1) "да" и 2) "не". Според най-добрите ни тълкуватели на женската мисъл, "да" значело, че ги считаме за грозни без грим и било пагубен отговор, а "не" значело, че сме неоценяващи нищо бастуни, които омаловажават техните усилия да се "нагласят за нас".

 

2. "Тая харесва ли ти?" (уж между другото, с усмивка) - скрит под почва от небрежност вълчи капан, строшаващ безпощадно невинни крайници за секунди с металните си зъбци, при една непремерена крачка.

Възможни сценарии:

а) отговор "да" - довежда до поредица от верижни природни катаклизми, завършващи със сцепването на пода на стаята по средата на две

б) отговор "не" - значително по-добър вариант, но често довежда до следния ответен удар: "А-а-а-а, ей го! Пак си успял да я огледаш цялата, щом си преценил, че не ти харесвала!"

в) моментално отклоняване на темата с мълниеносна стрелба на сляпо в тъмното с възмущение от новото "грозно" палто на Нужка, което даже не си виждал, ама случайно си дочул за екзистенцията му (изиграването на картите по тоя начин дава най-големи шансове за оцеляване, ако ти е ден и клъвне)

 

 

3. ”Пффф, е*аси боклука! Как може да се облече така?!?” (при разминаване с нещо като  топ-модел на „Victoria’s secret”, с полупокрити от ефирна лентичка плат задни части) – тук е препоръчително незабележимо да попиете канещата се всеки момент да капне на тротоара лига от крайчеца на устата ви с  ръкава на блузата си и да изразите двукратно по-голямо възмущение от простащината и липсата на нервна тъкан в кухата глава на преминаващата.

© Главолекар Твоев Всички права запазени

*При липса на мързел се очаква продължение

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хаха
  • Препоръчително е мързелът да изчезне мълниеносно. Незнайно как взех, че се зарибих Моля! Пък и знам ли... в следващия си живот може да се родя мъж и инфото да се окаже полезно :P
Предложения
: ??:??