7.10.2007 г., 0:57 ч.

Какво ще му се обяснявам 

  Проза
1204 0 29
3 мин за четене
 

 Позите на Кама Сутра-та ги разучавахме, когато работех в едих филиал на банка. Разположен на партера в тристаен апартамент. Спалнята беше пригодена за кабинет на шефката, в хола до обед работехме с клиенти, след обед обработвахме документи. Имахме си още кухня, в която, както си му е реда, си имахме хладилник, котлон, маса и ганитура. Разбира се - тоалетна и баня. Бяхме седем женки. Две разведени, една вдовица и четири почти омъжени. След като цял живот ще съм омъжена, нека да е - почти. Или по-добре да сме като гаджета, иначе ще си умра от скука. Дълго време това ни беше женското царство. Но един ден ни назначиха бивш милиционер за охрана. Да ни пази, от какво, че не се сещам, като той по цял ден си четеше вестници в кухнята. Навикът е голямо нещо. Ние си продължихме по старому. Излизаме от тоалетната и се загащваме в кухнята, защото все нещо трябва да си доразкажем.
- О, Коце, извинявай, забравих, че си тук.
- Няма нищо. - Коцето се усмихва под мустак.
 Купуваме си нови дрехи и пак се събличаме...
- Коце, я по-добре излез. Или я си чети, така или иначе ме видя по гащи, ега ти пак забравих...
 Коцето се пенсионира и ни назначиха младо и даже красиво момче - Руменчо. Не случи милото на колежки. Идваме сутрин по-рано и си пиеме кафето в кухнята. Коя се гримира, коя се преоблича, влиза Румен и... Инфекция. След два-три месеца стана от наш'те.
- Момичета, дайте да прочета вестника „Ние, жените", кой иска „Жената днес", аз вече го прочетох.
 Той ни купуваше кола маски, кремове, лакове, червила. Знаеше ни всичките номера. Та ние седемте и Румен разучавахме заедно позите. И всеки дава акъл, нали знаете как става. На другия ден след разучаването, всеки разказва какво е направил у дома. Разбор на домашните занимания.
 Щом някоя от нас изпадаше в истерия, Румен поглеждаше календара и казваше:
- На тебе трябва да ти идва, затова си нервна.
- А на мене кога трябва да ми дойде? - пита някоя от нас.
- След два дни, не, това е на Вили, на теб ти закъснява с два дни.
- Стига бе, защо не ми каза по-рано?
- Аз ви пазя, ама не от забременяване, или да почна - поне ще сте сигурни. Ако не обърна скоро табелката, направо съм си мъж и половина!
 На него не му беше лесно с нас, но жена му извади луд късмет. Той знаеше кои лентички са по-добри, кой парфюм е за бяла кожа, кой за мургава. Даже кои тампони са копринени.

 Та за тези пози нямаха оплаквания мъжете ни, но...

 Помня, точно се бяхме оженили и всички колежки ми даваха акъл как да вадя душичката на мъжа ми с памук. Учеха ме как да готвя, какво да правя. Аз не си записвах, та веднъж щях да си изям боя.

 Една колежка си купи нов апартамент. Дойде сутринта и разказва:

  • - Купихме си килим и го занесохме в апартамента. Викам на моя: „Хайде да го сефтосаме?" и... луда работа, ама гот...

 Така ли, ние като нямаме нов апартамент и кой знае кога ще си купим, но килим си имаме. Прибирам се след работа и... хайде на килима. Добре, ама техния персийски, а нашия - не. Изръбих се, но мълча, нали аз предложих.

 На другия ден Любка пак се хвали:

  • - Купихме си холна гарнитура. Сефтосахме фотьойлите.

 Прибирам се, ние нямаме фотьойли и... айде на стола. На третия ден - на масата. Не помня после какво си купиха, защото мъжът ми ме попита:

  • - Какво става с тебе, да не би да си имаш любовник?

  Как да му обясня, че колежката си е купила нов апартамент?!

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Марианче, била съм в мъжки колектив. Не ми даваха да стъпвам по земята, чак ме изморяваха ха ха. Друго си е с женки!!! Има интрига.
  • Браво Светле, страхотна си. Но предпочитам да съм сама в мъжки колектив. Поне няма дразги,а и там можеш да научиш много. По голями клюкарки са от нас. Благпдаря за усмивките.
  • Заповядай пак, Инна!!!

  • Така като гледам-откъм идеи май аз трябва да наваксвам
    Благодаря за настроението!
  • Пенко, не се оплаквай!!1 Аз съм била сама в мъжки колектив. Носеха ме на ръце, но почнах да гледам мачове и да поркам. И у дома с трима мъже...Ужас!!! Галка, мила, благодаря ти!!! Браво, Стами!!! Само така!!!
  • Мерси Танче!!! Нина и на теб благодаря!!! О, Маги, благодаря за съвета!!! Моя мрусник довлече един, ето значи за какво! Невяна, за мъжете...докато не им омекнат коленцата, никаква милост!!! То пък и аз - плаша куче с кокал. Е, браво, Румене!!! Аз всичко си споделям, а ти? Хубава работа, нали си приятелче, дай идейка!!!
  • Светле за лека нощ добре ми дойде разказчето ти и ние скоро сменихме апартамента има къде да освещаваме хехе !!!
    Лека нощ сърничке !!!Аз да се захващам с идеята
  • Креми, за къде са без нас, милите?! Мила, преобзавеждай си се на воля, не му мисли!!!Блазя ти даже! Венец, нека си поделим удоволствието все пак! Не бъди егоист! Ицо, едвам ме нави, хайде!!! Анета, и ти си ми душичка!!! Деси, така те обичам, усмихната!!!
  • Искрено ти благодаря,че ме усмихна,Светле!!!
    Ти си УНИКАЛНА!!!
  • Туй е хубавата страна на женския колектив. Ама я кажи за лошата, кът си тръгнала. И хич не ми ги разправяй тия. Най-доброто е една жена в мъжки колектив. Аз от моите женоря се пощурих. Егати му откаченяшката работа...
  • Какво ще му се обясняваш , Светланке-като и свършат на колежката средствата за обзавеждане , ти на сухо ли да стоиш?Я от вратата - и в кревата -да има ред и дисциплина.И да не си търсим поводи като алкохолиците...Целувчици!..
  • Светле , права си и ще ти кажа , че скоро с моя мъж купувахме климатик и като го платихме мъжът ми рече-Е, сега вече няма да се оплакваш, че ти е топло или студено. А продавачът услужливо се намеси- Пък да знаете , че от както сложих климатика с жената го правим по 5-6 пъти на ден, щото не може вече да се оправдава, че ту и е топло, ту студено.Та можеш да опиташ и работата с климатика...
    Много ти се радвам, от сърце, с обич.
  • Уникална си !!!
  • Хехехе, сладуранката ми тяяяя!
    Целувчици на слънчевата и забавна сърничка!

  • Светле, пълниш ми душата!
  • Светланке, вчера с тази интимна водка не можах да се запиша. Обаче ми остана от нея. Гледам всички ти предлагат по нещо. Хайде тогава ме вземи мен и интимнното ми и да разучаваме.
    Поздрави!!!
  • И ние се нанесохме скоро в ново жилище... Отде ми се взе тая мъдрост не знам, обаче преди да започнем да обзавеждаме с ново, дочупихме всичко старо... Ама сега ще си взема поука - и на новото, за нова сметка (Само да не се наложи пак да преобзавеждам )
  • Те това е мъж!
    Ама, добре, че сме ние жените!
    Цункам те, усмивке!
  • Ангар, трябва да ми ги покажеш, тъкмо ще ми станат 223. По-разчупено е някак си това число, не мислиш ли?! Обожавам те!!! Таня и ти ми усмихна деня, за което ти благодаря!!!
  • Хубав ще ми е деня,щом го започвам с теб!
    Усмихна ме с твоята женска колегиалност.
    Поздрав Светле и прегръдка!
  • Ах, таз Светлана - тя е като Лиса -
    със хитрини и с пози ще те слиса!
    А аз съм Ежко - зная само трички,
    обаче са удобни и добрички!
    /От приказката за Лиса, която знаела 220 хитрини, а Ежко - само трички, ала добрички/.
    Светланал - ти си ни национално богатство! Не с позите които знаеш и прилагаш, а с разказите, които правиш!
  • Петинка, ще тръпна в очакване, мила!!! Люси, не мога да откажа на такова предложение. Джейни също има съблазняваща идейка. Дали да не използваме видеокамерата за масовите сцени с колегите ти?! Люлеенето е по моята част. Веси, знаех си, че си истинска приятелка!!! ОБИЧАМ ВИ, МОМИЧЕТА!!!
  • Обява:
    Давам под наем /за приятелки без пари/ремонтиран апартамент с хамак на терасата
    Хамака е на дупки, от ония дето можеш да пъхнеш всичко.
    Удобен е!
    Можеш да се люлееш додето свят ти се завие
  • Започвам деня си с теб, и знам , че ще е хубав!
    Скоро ще си купим нови мебели.За сега най-новата придобивка е видео камера, дали да не опитаме пред нея
  • Светли, имам си нови колеги
    Тази седмица започвам ремонт и на спалнята. Ще има нови придобивки, ако искаш, ела ги сефтосай
  • Дубрютру, Светле, слънце мое!
    Започне ли денят ми с теб,
    аз зная, че всякаква неволя
    ще победя, прочела даже ред от теб!
    /цял ден ще мисля какъв комент да ти светна... щот сега бързам/
  • Започвам да тренирам синхронно плуване - смесени двойки. И понеже не мога да плувам ще трябва да се хващам като удавник за нечия сламка, така да се каже. Ех, Иванова, Иванова...как ме размечта!
  • Е, утре ти му обяснявай подробно какво имаш, щото тоя път може да не пропусне да ме нацели в "десетката". Мая, направо ме разби с тая вана!!! А може ли с пяна и с...Филип?!
  • Светле, имам черна вана...
Предложения
: ??:??