5.01.2009 г., 22:51 ч.

Какво трябва и какво не... 

  Проза » Други
1166 1 0
1 мин за четене

  Вкусът беше гладък и атрактивно мощен с остатъчен аромат на сочно благоухание от конфитюр с черни горски плодове.
   Дълго и сухо усещане с пикантна нотка на тютюн почти изгори небцето ми, след като силен дъх на прясно масло и червена чушка с пикантна подправка и далечен вкус на пръст се разляха топло с лекото отпиване.
   Държах една от най-красивите чаши за вино с много широк, разлят балон и голям отвор. Беше пълна с тъмночерешови меки непрогледни червени оттенъци от вино, разливащи се нежно по тънките стени с лекото поклащане на ръката ми.
   Приглушената светлина и играта на пламъчетата от свещите обгърнаха стаята в плавно насищане на илюзия с лудуването на звуците от музиката, галеща изострените сетива с танц от чувства към устните й, които цяла вечер наблюдавах.
   Наведох се към нея, прегръщайки бавно тялото й и я докоснах с невъздържано желание и затворих очи, докато тя ме поглъщаше.
   Отпих от сладостта й, с живия цвят на мекия танин, пикантно сочен и елегантно затихващ, като спомен от лимонов нюанс с чаени листа и мед и с фин завършек на плътно проникване в топлината на тялото й.
   Косата й ме обгърна с асфалтови тонове на евкалипт и какао и се загубих в безпаметно наслаждение.

   Сутринта беше тежка, а в очите ми имаше пясък с режеща болка към светлината.
Докоснах празнината в оранжевите чаршафи и хлад обгърна пулсиращата ми глава.
   Усетих аромата на пресен хляб и нарязани праскови. Нуждаех се от чаша вода и ако знаех какво ме очаква, нямаше да се съглася да стана дегустатор на вина.
   Нещо тупна меко на леглото и усетих сядането й. Отворих очи и една тъмно кестенява коса обгърна взора ми и усетих целувката й. Топла, сочна и с вкус на плодове.
  -Готов ли си за втория ден или вече искаш да разбереш... -Какво трябва и какво не трябва да се прави по време на дегустацията?!...
   Напълно объркан и с глупав поглед кимнах с желанието мекия и глас да не спира.
   Извъртях се в скута й и докато тихо ми говореше, започнах да се надигам към лицето й.
   Блудникофф беше буден...
 
 

© Блу Всички права запазени

Авторът е забранил гласуването.
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??