23.12.2021 г., 10:43 ч.

Калабалъци 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
361 4 5
1 мин за четене

В магазина за подправки. Един иска нещо за пресичане на киселото зеле…

Странно! Защо да харчи пари за химия? Природосъобразен метод – жена да го погледне…

хххх

Кога беше 2012 година и чакахме края на света…

Хубаво време беше…

хххх

Има американска мечта. Има и българска мечта.

Американската мечта е – да станеш богат.

Българската мечта е – да станеш богат американец…

хххх

Старата българска приказка за тлъстите и постните дробчета. Тогава един кандидат-министър отбелязал това деление. Тлъстите – министерства, отдето може да се краде с шепи: финансово, например. А постните – просветното… Пак има нещо, ама сухо и жилаво…

хххх

Конкурс за балами – кой ще повярва, че бърз кредит е 13-та заплата…

хххх

Нова реклама – надпис: „Без консерванти“…

хххх

Зърнах нов термин, че докато го преведа…

Боди позитивна…

Разбрах – тлъстичка…

хххх

Едно време идваше един Дядо Мраз. С внучката – млада, свежа и обещаваща – Снежанка…

После го замениха с Дядо Коледа. Сам, с еленчетата /зоофил?/. И подаръците, дето като малък получавах, сега се налага да купувам. Пазарна икономика – всичко се плаща.

Обаче…

Либерален свят. Та очаквайте Баба Коледка, Дядо Весел Колед, мъжки, женски, гей, лесбо джуджета…

А за елените да не говорим – всякакви видове и полове.- Дори елен-скункс. Що, нима няма право и той да е елен?

При това отдалеч забележим…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ей, браво...пред коледни иронитети...Ето вече толкова години чакаме края на света,..смениха му датата вероятно,...ами, ако наистина се появи и баба Коледка, и ко праим тогава...
    Весели празици, Генек
  • Благодаря, Елке!
  • Шарен свят! Весела Коледа, Георги! Бъди все така актуален и ироничен!
  • Благодаря, Надя!
  • Всичко се изкриви - комерсиализира, политизира. А за зелето, сенсей да беше казал по-рано. За догодина ще знам.
Предложения
: ??:??