В магазина за подправки. Един иска нещо за пресичане на киселото зеле…
Странно! Защо да харчи пари за химия? Природосъобразен метод – жена да го погледне…
хххх
Кога беше 2012 година и чакахме края на света…
Хубаво време беше…
хххх
Има американска мечта. Има и българска мечта.
Американската мечта е – да станеш богат.
Българската мечта е – да станеш богат американец…
хххх
Старата българска приказка за тлъстите и постните дробчета. Тогава един кандидат-министър отбелязал това деление. Тлъстите – министерства, отдето може да се краде с шепи: финансово, например. А постните – просветното… Пак има нещо, ама сухо и жилаво…
хххх
Конкурс за балами – кой ще повярва, че бърз кредит е 13-та заплата…
хххх
Нова реклама – надпис: „Без консерванти“…
хххх
Зърнах нов термин, че докато го преведа…
Боди позитивна…
Разбрах – тлъстичка…
хххх
Едно време идваше един Дядо Мраз. С внучката – млада, свежа и обещаваща – Снежанка…
После го замениха с Дядо Коледа. Сам, с еленчетата /зоофил?/. И подаръците, дето като малък получавах, сега се налага да купувам. Пазарна икономика – всичко се плаща.
Обаче…
Либерален свят. Та очаквайте Баба Коледка, Дядо Весел Колед, мъжки, женски, гей, лесбо джуджета…
А за елените да не говорим – всякакви видове и полове.- Дори елен-скункс. Що, нима няма право и той да е елен?
При това отдалеч забележим…
© Георги Коновски All rights reserved.
Весели празици, Генек