11.12.2023 г., 10:41 ч.

 Калейдоскоп – II. /роман-пъзел/ 26. 

  Проза » Повести и романи, Хумористична
128 3 3
2 мин за четене

Глава двадесет и трета – за сериалите и наш Пешо

 

Платиха си жените, заминаха по своите женски проблеми /къде има по-евтина салатка, какви обувчици пуснали на нищожни цени, кой кога къде коя какво правил/, а ние се поумълчахме. Щото всеки се сети за своята кака Дана у дома. И тихо се замолихме дано сутрешните сериали още да не са свършили.

Навъдиха се напоследък маса сериали, пък като плъпнаха по телевизиите – ужас! И се точат – локум. Дълго, сладникаво, пресищащо. Е, дават възможност жените поне за малко да се спасят от интересната ни реалност, обаче...

Обаче, мъжете страдат. Ей, Пешо! От сто кила падна на деветдесет. Десет кила хвърли за три месеца, откакто се точи сериалът за Кохинора, дето била  подхвърлена и я мислели за момче, ама се оказала момиче, пък се влюбила в братовчеда на приятелката си, а приятелката й се влюбила в нея (щото я мислела за мъж), но братовчед й – на приятелката де, не на Кохинора после…

Абе, какво ви разправям – и вие сигурно сте го зяпали! Щото в него не обсъждат   с колко са вдигнали бензина, къде има по-евтини пилета, как с пет лева да се издеяни седмицата до аванса, а най-вече кой коя…Е, казах ви формулата вече!

Както и да е, зяпала Пешовата булка, зяпала…А между котлоните на печката им се простряла  паяжина, пък във фурната се заселило мише семейство. Пешо  карал известно време на хляб и кисело мляко, докато неиздържал един ден и звъннал в телевизията След много кандърми взел адреса на южноамериканската филмова компания и им писал жално писъмце.

Разказал им за трагедията си и помолил - ей тъй, като излезе в следващата серия Кохинора, преди да заплаче за нерадостната си съдба, преди да се метне на врата на поредния мамещ я, преди да роди поредното бебе - да се обърне към зрителите и да рече: „Како Маро, като свърши тая серия,  иди сготви нещо на бай Пешо, че ще кабардяса  човекът вече без топла супичка.”

Те така живеем, от сериал на сериал!

 

Каня ви в блога за интелигентни хора - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Горкият Пешо!
  • Благодаря!
  • Добре, че са те. Някой трябва да я изиграе тази действителност. В главите. Да си помечтае бай Пешо и ще му мине. От мечтите като се надъхаш, ама така хубаво и вземеш, че забравиш къде си.... докато стъпилите здрави на земята "подаряват" ли подаряват...еее, някой трябва да плати и сметката. Безплатно е само сиренцето в капана на мишката... и сега рев- защо ни е скъпо, ..а то още не е ...защо ли...е, така, зачудих се и аз покрай този твой калейдоскоп.
Предложения
: ??:??