26.01.2008 г., 22:36 ч.

Като не разбират... 

  Проза » Хумористична
1169 0 11
 

Като не разбират

 И сега, всички ръцете горе!!!

Въобще не разбират нищо от шоу. Защо трябваше да викат полиция?! Защо трябваше да ме закопчават с белезници?! Падна ми се младо полицайче. Викам му:

  • - Така ли ще си играеме?

Той ме гледа и не реагира. Леле, на времето какви мъже имаше!!! От половин дума разбираха, от един поглед само.

Те, че ме пуснаха, пуснаха ме. Било неуместно така да се шегувам точно в банка. Я, па те ще ми кажат, като не разбират от шоу... аз какво съм им виновна, сухари такива.

 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ето това разказче чакаше, а Джейни! Хайде и още нещо де!!! Анна, благодаря ти!!! С обич и за теб, Маги!!! Петинка, позна! Това шалче ми отива на бялото на очите и малко на характера. Избирано е с много вкус и любов!!! За съжаление Етчи, за голямо съжаление!!!
  • Намат чувства тези днешните, ни от шоу разбират, ни от шега отбират.
    Поздрав и усмивка.
  • А тогава да не си била с копринено шалче, а?
    Щото знам как ти седи, ама те нали не знаят, та рекох да те питам...
  • Ех, колко свежичко! И усмихнато! Слънчице си ти! с обич за теб.
  • Много ми хареса!
  • Хахаха...ама те наистина нищо не разбират от шоу
    Как ще си виновна!? Разбира се, че не си!
    Ето това ми трябваше тази сутрин да прочета!
  • Никол, не бях ходила скоро в секс-шоп, но ще ида, мерси за съвета!!! Мая, с теб и на края на света отивам!!! Да не си ми направила магия?! Ще проуча аз нещата.
  • Никол, за нищо на света! Аз няма да ставам преподавателка, я. И аз свършвам бързо, Иванова. Помниш ли...Ех, какви години!!! Валентина, благодаря ти, скъпа!!! Никол, "Опасен чар" с Тодор Колев, нали?! Веси, преди няколко години с приятелката ми Надя минаваме пред "Шератон". Хоп, две полицайчета ни спират.
    - Ще трябва да изчакате 5-10минути или да заобиколите.
    - Защо?!
    - Има делегация и...
    - О, ние закъсняваме за работа така че се налага да минеме.
    - Не може!
    - Какво ще ми направите? Ще ме закопчаете ли? И после какво ще ми правите?
    Започнаха да спират и други хора желаещи да минат. Хората си мълчат, ние двете не спираме. Всички се струпаха около нас да гледат шоуто ни. Полицаите взеха да се хилят. Надя им каза, че е по-романтична и не обича белезници. Тогава се роди фейлетончето ми за раздвижените униформи. Едните да са с белезници, другите с копринени шалчета. Е, нас ни пуснаха да минем преди делегацията, разбира се.
  • следващият път ще дойда с теб - да видим кой ще ни спре
  • Добре,че са те пуснали
    Не искам и да ми минава през ума...какво шоу би му спретнала на това полицайче с тези белезници
    Лелееееееееееее
    Само Бог щеше да му е на помощ
  • Ей, много ти се радвам всеки път Поздрав !
Предложения
: ??:??