29.10.2022 г., 11:07 ч.

Кифленски съботни неволи 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
285 1 4
1 мин за четене

         По айфони последен писък на модата...

-Маце бе, да те попитам, каква е тая  мода бе, да се местят часовниците,...където и да погледнеш все

'' местим часовниците'', ''местим часовниците...'' Твоята маникюристка казва ли нещо по този въпрос

-Абе смотолеви нещо, ама сега има още по- важни неща да отравя,  като парламент например, енергийна криза, та усилията й са насочени натам.

-Да бе, те са хората които знаят, кое как да се оправи...

-Маце бе, и защо точно в 4 през нощите трябва да се местят...Сигурно има някаква магическа сила, бе маце. Ама моа ли стана в 4 часа та да го местя, да ме извиняват магическите сили.

-Маце, ти преместваш ли часовника

Мълчание...

-Маце бе, питам  ще преместваш ли часовника

-Стига ма, от два дни ти казах само това говорят, сега и ти започна. Ще преместя само тези на децата,

от спалничките в детските им стаи, ще преместя и моя от лявата на дясната ръка... И  к'во, да седна да местя оня голям топуз от хола, в банята  ли да го слагам, ма... аз да не съм сто кила та да го мъкна. В други ден се връща моя от шопинг в Одрин, да си го мести. Ами ти ще ги местиш ли...

-Какво да ти кажа, бе маце. Викам на моя '' Ей, знаеш ли , че хората ще местят часовниците, бе..''

а той '' Така ли, който му е за местене, да си го мести, отивам на футболен  мач, дерби има, и после на по бира нали знаеш ритуала ни след мач...''

Добре, бе маце, ама сериозно, ако не ги преместим какво ще стане, няма да тиктакат ли?

-Ей за това те обичам, бе маце. Ако не преместя огромния топуз от хола, ще спре да ми бие като камбана на всеки час, да млъкне и да имам покой, иначе ме стряска...Ох, златна си, даже и на моя няма да казвам, че хората местели часовниците... Хайде чао.

-Чао, но тези дни ще си стоя вкъщи, даже и на МОЛ няма да ходя, да видя какво ще стане...

© Petar stoyanov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Таняя, най-вероятно,.. но местим часовника, буди такава реакция, нали

  • Тези двете, блондинки ли са?
  • Миночка благодаря, то и по ТВ и радио, само говорят '' местим часовника,,'' ама какво по точно, целият ли часовник, или стрелките му за да показва чимно часово време... Приятна вечер
  • Направо ми върна настроението, Петър. Виж какво се случва, с това местене на стрелките. Хареса ми и те поздравявам за хрумката!
Предложения
: ??:??