11.12.2006 г., 14:03 ч.

Когато пътят свърши 

  Проза
1008 0 0
1 мин за четене

...Слънцето нахлува от твоя мъничък прозорец и иска да те събуди, да ти каже, че идва нов ден, нова светлина... и сякаш ти казва да станеш, че те чакат нови неща, които само чакат да ги откриеш... ами, ако не искаш? Ако не искаш да виждаш никого... не искаш да срещаш новия ден... ако не искаш живота ти да продължи, тогава какво следва... Но кой би ти причинил това? Какво би те накарало да се промениш толкова? Какво се случи за една нощ, че ти вече не си същата? Какво ли? Една пияна свиня е решила, че си обща... решила, че животът ти й принадлижи; решила, че тази нощ живота ти свършва... една надруана свиня, която не знае какво е"не" и не мисли за нищо друго освен за себе си, решила, че щом те е удостоила с внимание, за теб това трябва да е всичко, не разбираща как може да не искаш да й дадеш най-святото си... сякаш не чула как викаш, как се молиш на тази свиня за малко милост, за разбиране... не виждаща сълзите, стичащи се от очите ти, не иска да те види, и да те чуе защо тогава иска това от теб?защо те удря?не разбира, че не иксаш или така му харесва? Какво си мисли?Истината е, че не знам. Не знам сега, не знаех и преди година, когато една такава свиня се опита да ме изнасили... избягах и сама не зная как, но знаете ли кое е най-забавното? Това, което ми помогна да избягам, докато ме гонеше, са му паднали гащите, които беше съблякъл заради мен... сама не знам как избягах. Сама не знам как се прибрах, но само аз си знам как още и още не мога да погледна непознато момче в очите...как по улиците вървя с наведена глава...помогна ми естествено друго момче... но много време ме чака, без да иска нищо от мен, само ми даваше. Такъв човек срещнах в лицето на свой съученик... Искам да кажа на тези момичета, които са го изживели, да не се питат защо и с какво са го предизвикали...отговор на този въпрос също няма... вие не сте виновни... има спасение само трябва да се огледате и ще се учудите колко близко е то...

© Дарина динева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??