18.06.2023 г., 23:19 ч.

Копнеж 

  Проза » Еротична
249 2 3
1 мин за четене

Усещам погледа ти върху мен, обръщам свенливо глава и настръхвам... Сякаш хиляди малки парченца стъкло се забиват по тялото ми с привкус на съблазън и неутолима жажда за наслада... Потапям се в обсебващите шоколадови очи, които казват "неустоима си" и сякаш целият свят около нас изчезва- само аз, ти и лунната светлина, осветяваща телата ни... Приближаваш се твърде близо, усещам дъха ти, следвам движенията ти, които ме карат да изпитвам копнеж за нещо неизбежно, нещо силно и обсебващо. Застанал пред мен, ме притискаш към себе си, прокарваш пръсти в косите ми, издърпвайки главата ми назад и шепнеш "толкова си красива"... Започваш да ме влудяваш, попиваш от мен малко по малко... Целуваш врата ми толкова бавно и нежно, че постепенно изпадам в екстаз. Усещам аромата ти и желанието се усилва все повече.. На милиметър разстояние си... Погледите ни се срещат отново, а ние притаяваме дъх.. Допираш устните си до моите, целуваш ги бавно неколкократно, а след това вкарваш езика си в устата ми и потъваме в дълго блаженство.. Милваш кожата ми- красиво е, уникално е, неповторимо е... Подготвяш ме за най- върховното удоволствие, което ще изпитам.. и наистина се случва- бавно, бързо, страстно, истинско и властно, както явно можеш само ти- прекрасно!!

© Жаклин Борисова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??