15.02.2011 г., 23:19 ч.

Копринен дим 

  Проза » Еротична
1326 0 1
1 мин за четене

Тя прокара пръсти през късата си коса. Чувството беше хубаво. Като че ли се разсейваше. Облягайки се на олющената стена, тя изпъна дългите си крака и се загледа. Към нея се приближаваше едно момче – малко нисичко, с изключително красиво лице  и памучно мека  коса. Момичето потрепери и в ума ù проблесна една изкушаваща мисъл. В същото време отнесеното лице и сините очи на русокосия пич също присъстваха там. Макар и бледо. В момента, в който шеметното момче я погледна, пичът със сините очи като че ли се разсея като струйка дим от наргиле. Протягайки ръка, за да се изправи, то  я притисна към себе си. Притискайки я силно, той започна нежно да я целува по врата. А момичето изглеждаше все едно, че ще изгори. Вътре в нея нещо бушуваше, а пък трептенията, минавайки през тялото ù, се усилваха с всяка изминала секунда. Тя започна да го целува по ямката, по гръкляна, който сякаш се беше увеличил, а ръцете ù се плъзгаха по гърба му, сякаш по пързалка. Той я притисна към стената и плътните му устни намериха нейните… беше някаква кратка целувка, само допир на устните. Но беше достатъчна да усили възбудата ù. След това той вкара езика си устата ù, беше като змийче а по едно време бавно се увиваше около нейния или ù отстъпваше място… по някое време беше настойчиво, по друго лекичко… започна да си играе из устата ù. Въздъхвайки с енергия, тя се отлепи от него... той се усмихна красиво и започна да слиза по-надолу, хапейки я съвсем леко. Притискаше тялото си до нейното, усещайки всеки неин трепет, всяко нейно вдишване. Ръката му намери гърдите ù, галейки ги нежно или стискайки ги грубо, правейки ги негови, устата му хапеше врата ù, шепнеше в лицето ù… Това направо я довърши. Тя започна да го целува леко по гърдите, да рисува с език разни неща, да дращи гърба му и да го гали, да го удря леко по дупето и да го стиска нежно… Той издаде лек стон и се подпря на стената. Тя разкопча бавно панталоните му. Ръцете му отлющиха още малка част от и без това олющената стена...

© Хихи Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??