20.01.2008 г., 14:35 ч.

Козлето Борко 

  Проза » Разкази
976 0 11
Живяло някога в малко селце козлето Борко. В малко стадо с добър пастир.
Всяка сутрин с нетърпение излизало от кошарата, за да се порадва на игрева и да вкуси свежия вкус на зелената трева.
Далеч от козите тревоги на своите по-големи братя и сестри, то бягаше от храст на храст, от клонка на клонка, като търсеше нещо по-свежо, нещо по-вкусно.
Понякога се убождаше на някой трън, но болката минаваше и то бягаше с рогата напред.
Край ливадата минаваше ручейче, което криволичеше и беше много забавно за детското мозъче на козлето.
Борко се чудеше как камъните са принудили водата да смени посоката си и въпреки това тя да ги охлажда през горещите дни.
Значи те я притискат, а тя помага.
И на други неща се чудеше козлето, но докато ги разбере, дойде Гергъовден.

© Явор Перфанов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • В живота трябва всичко да се изпита,за да е пълноценен!
  • Аз пък искам да ти подаря частица от моя късмет,
    с която много ще се моля за добро и вярвам, повярвай и ти,
    мило момче!!!!Прегръдки!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Водата, която ще помогне...
    Дано това стане!
    Ще се моля затова!
    Да няма никога Гергьовден за младите агнета, те заслужават да продължат своя бяг!
    Стискам ти палци!
    Бъди силен като реката, не позволявай камъните да те притиснат, за да смениш посоката!
  • Страхотно надарен човек си!Музиката ти е едно вълшебство!и все чакам стиховете до колежката ти...Целувам те, момче, с теб сме , обичаме те...ще се моля много...Бог чува! Ще оздравееш! Зная го!И музиката е с теб. с обич, прекрасен.
  • Стискам ти палци...Поздравления!!!
  • Поздравления!!!
  • Много мъдра приказка, много...!!! Явор, с теб сме и те обичаме!!! Силен си, момче!!!
  • Стискам ти палци...И пребори болестта с музика!!!Ти си силен и ще успееш...
  • Хубаво пишеш, Яворе!Поздравявам те!
  • Прекрасно!!!

  • Ще си го запазя, за да го чета на внуците си!
    Хареса ми. Много!
Предложения
: ??:??