6.08.2022 г., 8:07 ч.

 Крадецът /пазачът/ на карпузи 2 

  Проза » Разкази, Еротична, Други
1106 0 5

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

Произведение от няколко части « към първа част
7 мин за четене

           А лятната буря връхлиташе отново и отново,...вятърът свиреше, дъждът барабанеше  навън,

           Светкавици раздираха притъмнялото небе, сподиряни от гърмените им...

           Усещах горещият й дъх,... колко малко му трябва на един мъж,... усещах го,...примърдва.

Изложих се...Ризата й се бе извадила от клина, сложих ръката си там и я погалих. Тръгнах напред към коремчето й,... тя само се понамести. Ръката ми бе под ластика на клина й, галех я и там, .. тя само лекичко изстена. След секунда пръстите й шаваха под тениската ми,... устните ни се допряха знойни и очакващи, изпръхнали...Плахо се освободи от клина и гащетата си, измуши през глава ризата си...

Ослепително белите й гърди се повдигаха учестено, измуши тениската и панталона ми и ме възседна... Отначало нежни тласъци, после по-силни,... отново нежни,...отново по-силни.Вече не чувахме нито гръмотевиците, нито ромола на талазите дъжд. Проблясваше мълния и се отразяваше в широко отворените ни очи.

Изведнъж силна светкавица и гръм току пред нас. Тя забави движенията си,... замря за миг, стон на удовлетворение се изтръгна и се отпусна върху мен.

Поклащахме се едва едва за да си докажем, че сме оцеляли в бурята...

Из колибата се носеше мирис на свежест и отминала похот.

- Оживяхме - тихичко прошепна тя - Дали някой ще се сети да ни търси, ... едва ли. А как искам отново да има буря, светкавици, гръмотевици...

Замечтано говореше тя и голото й тяло потрепваше,... от хладината ли или изживяваше всичко отново.

Някъде в далечината се бе образувала цветната небесна дъга...

Поех си дълбоко въздух, носеше се благоуханието на земя, на слънце, на здраве от нея, примесено с онзи мирис на жена, готова да дари и получи любов... Ръцете ми галеха настръхналата й гръд, леко изпъкналото й коремче, хълмчето,.. бедрата й бяха леко разкрачени...

Ръката й сякаш копираше моите движения, играеше си по гърдите ми, по диаграгмата,... пипаше уж случайно да се увери дали е там и в готовност.

Бях вече между краката й, лек стон се изтръгна от нея, ръцете й се забиха в голия ми гръб, мълниите бяха вътре в нас...

            Навън птичките радостно подскачаха и се гонеха

Разумът най- после надделя

- Хубаво ми е тук, но трябва да набера домати, чушки от бахчата, да хвърля едно око на бостана и да се пребирам с колелото...Наистина много хубава буря, ще я запомня.

Мдаа, булка Петровица имаше право, хубава буря...

- Ако искаш,... ако искаш  де - взех да пелтеча - Идвай, когато пожелаеш, тук съм по цял ден. Само надвечер ходя с моторчето до в къщи да взема нещо за ядене и съм тук самичък... Тя баба Марче, знаеш доста е заета с добитъка, консерви,... Нушето и дядо  Гочо по пазарите и само дават команда, набери това, набери онова,  а аз съм сам, де. Та, ако искаш идвай тъдява.

            Улисан в помпата, маркучите да наглася по редовете и неволно плеснах с ръце.

Абрахадабра,... булка Петровица, на колелото й закачени две пластмасови кофи домати, на багажника щайга пълна с корнишони.

- Много си пъргав бе, аз по ранина набрах доматито, краставици, че утре Петър ще идва да бере карпузи и кауни, та заръча да съм готова и аз със зеленчуците, тази година казва, берекетът е голям, ама и пазарът си го бива, няма да се трепем ей така за без пари.

Желанието в нас отново надделя. Забързан разкопчах ризата й, измуших нещо като потник или камизола ли, клинът не се съпротивляваше...Отстъпих крачка назад да се разхвърля и аз.

Слънчев лъч проблясна през входа на колибата, булка Петровица като Арлекин, ... до колената краката й почернели, млечно бели бедра с черно венерино хълмче, ръцете й до рамото почернели, шийката, вратлето,... лицето й също. Смешно изглеждаше така шарена, е ако си на изложба или светско парти идеална маскировка.

Вече не гледах къде е почерняла, къде не. Телата ни се извиваха, подскачаха в любовен танц, а пеенето на мотора на помпата ни пригласяше.

И на двамата  тази игра на крадци на любов ни хареса.

Не мислехме за нищо друго освен за миговете в които бяхме любовно приплетени, да чувстваш наслада от чуждата жена или мъж, защото отдавахме и двамата по-вече  отколкото трябваше.

И изморени от откраднатата любов работехме по бахчите, бостаните неуморно, очакващи следващата кражба....

           До като една сутрин заблуден около помпата, водите, не забелязах бай Петър Яваша, така му викаха, защото говореше тежко, с ченгел да му вадиш думите, на няколко метра от мен.

Захапал цигаеа, козирката на шапката му килната на една страна, пристъпя от крак на крак

- Здрасти адаш,, абе такованкана,... тя жената - започна той заобиколно

Тръпки ме побиха, изтръпнах,... тя му е казала, той ще каже в хоремага, селото ще гръмне,... моята ще научи, бабата също и скандала готов. Ще крадеш любов, а....

- Здрасти, как си, и ти си подранил - уж бодро казах

- Адаш бе, тя жената, Петрана де, тя каза - мънкаше бай Петър

Хайдее, втасахме я,... беля на главата крадецо, изловиха ли те

- Та, тя де,... закъсах с колата и ремаркето пълни с карпузи,... та тя де, виж адаша си, сигурно е на бостана, само той може, така де, да ме дръпнеш ако можеш с трактора - и изпусна кълбо тютюнев дим покашляйки се - Какво й стана на тая пущина, че и натоварена... Та, Петрана де, каза  няма друг кой да ти помогне, всичко е по пазарите, само адаша ти

Дето се казва, камък падна от плещите ми, ане адаш-яваш, казвай веднага бе, защото отрицателният ми отговор бе готов '' Не е вярно,... аз имам жена, деца, да се излагам за едното чудо пред цяло село и да не мога да стъна тук  ''

Носът ме засърбя издайнически, кихнах, подсмръкнах

- Хайде, ще те изтегля бе, нали сме хора, трябва да си помагаме в нужда

Извлякох го до нашата колиба

- Адаш, дай да видя какво й има та не пали и си закъсал - предложих веднага

Стартера върти, прекюфка и угасне...

- Адаш, ами ти нямаш нафта бе , човек, как да запали, не ти ли работи уреда,.. маркуч имаш ли да смукна от трактора нафта...

Бай Петър Яваша погледна безпомощно натоварените с карпузи кола и ремарке, почеса се зад ухо, къде да ти търся маркуч. Само дето не удари капата си е земята.

- Сядай, сядай вътре и ще те дърпам до у вас, сигурно имаш някое шиши нафта.

Довлякох го, булка Петровица изкочи

- Какво стана бе, авария ли пак...

- Не ма, ти не се сещаш,... таковата, нафтата се свършила. Там  те, в ония шишета има ли нафта

- Ба, има, нали я пресипа и уж щеше да ги пълниш  - сърдито изрече булка Петровица

- Ам' що не казваш ма,... таковато, ам' сега

- Дайте поне маркуч и шише да смукна от трактора, пък адаша да заредиш в града

Олекнах с 10 литра нафта...

- Адаш, ще ти ги върна, така да знаеш. Ейй, спаси ма, видя ли хората ма Петрано, така се върши работа, а не да ти казват елате утре, работното време изтече...- намилаше бай Петър Яваша

А ние не смеехме да се погледнем,... дали от срам, или аз по-вече от уплахи, крадец, а ако те бяха хванали тогава щеше да береш срамотиите.

- Дай там ония работи за децата, яйца тури ли,... деца, ама не идват да помагат - мърмореше под носа си адаша - Петрано ма, да идеш да оправиш ластуните, че има и омачкани, аз снощо полях добре, само ластуните оправи, а и доматите виж, и краставиците да не забравиш...

          Минах  през къщи да взема нещо за ядене и разправям на баба Марче за бай Петър Яваша

- Що не му каза да гребне една-две кофи вода от реката и да ги тури в колата. Чакай да ти върне нафтата, и не казвай на дядо си Гочо да не се сърди  - смееше се баба Марче

Нещо дядо Гочо и бай Петър не се харесваха и се отбягваха,... за какво ли, уж като млади Марчето и бай Петър се задявали, ама родителите им се намесили, та ги разделили....

 

следва

» следваща част...

© Petar stoyanov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Е Генек, малко за развлечение, къде измислено, къде дочуто...
  • Интересно, четивно, хубаво.
  • Объркващо малко, нали Таня... ами карпузено време,хем пече, хем без любов не може...
  • Тук, като в турски сериал... Баба Марче и бай Петър, Петър (зетя) и Петровица Лелеее
Предложения
: ??:??