5.10.2020 г., 14:13 ч.

Кратки 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
327 3 10
1 мин за четене

На един човек му се приискало нещо голямо и чисто… Изкъпал слон… Но пак не било това…

Смяната на електрическите крушки и гумичките е измислена от мъжете – за да има поне някакъв смисъл пребиваването им на дивана….

Защо разни кретени се мъчат да се промъкнат тихо в Народното събрание, а бандитите – не? … Защото те си влизат законно…

Най-мразената от мъжете поговорка: „Не си пръв, няма и да си последен“…

На световния шампионат по бой без правила първо място заел майсторът на спорта по стрелба Гошо…

Ако на рожденика дърпат ушите за здраве, какво трябва да дърпат на младоженеца?

Обява: „Приличен болт търси запознанство с хубава гайка. Може и няколко – дължината позволява“…

Ако усещате, че всичко има, но нещо не стига – спрете с тая безалкохолна бира…

Общото между туроператора и гинеколога е, че работят там, където другите се кефят…

Какво е скорост на светлината? Ако сте на диета и успеете да измъкнете от хладилника парче салам преди лампичката да светне…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Деа, Младене, Стойчо, Юри!
  • 🤣🤣🤣 Чак ми стана жал за гинеколозите и туроператорите
  • 😊👍!
  • Забавно и твърде актуално!
    Поздравления, Георги!
  • "Най-мразената от мъжете поговорка: „Не си пръв, няма и да си последен“…"

    Остроумно, Георги!

    П.П. Добре, че на онзи човек не му се е приискало да изкъпе и нещо друго на слона.

    П.П.2. Благодаря ти за хубавия коментар на стиха ми!
  • Благодаря, адаш!
  • Това за поговорката за първия и посредния ме изкефи 😊
    Поздравявам те 😋
  • Благодаря, Пепи, Мариана, Надя!
  • Разсмя ме, сенсей! Спирам с безалкохолната бира и отивам да купя крушка, за хладилника. 90 кг съпружеско тяло, движещо се със скоростта на светлината? Струва си да се види!
  • "Ако усещате, че всичко има, но нещо не стига – спрете с тая безалкохолна бира😅 Изпитано! Преди години една комшийка ме вика на бира, мъжът ѝ донесъл вечерта няколко. Засядаме и се започват едни женски приказки... по едно време ѝ казвам "Пепи, само се наливаме, що нещо нищо няма" - "и мен нещо не ми е наред..." Кога погледнахме, безалкохолна. В стъклени бутилки. От първите. таман излизаше на пазара, и Огнян видял някаква нова и решил да ни зарадва, скучаещите майки-домакини. И той не прочел, че е безалкохолна.
Предложения
: ??:??