21.04.2010 г., 0:38 ч.

Краят 

  Проза » Други
779 0 1
1 мин за четене

                                                          К Р А Я Т

 

Тъгата се усмихва в сълзите на изветрялата ни дързост. Събрала е багажа си. Стои до вратата и нервно пуши. Древните ни маски са разпилени по пода, отдавна спрели да привличат погледа ни, забравени и проядени от пулса на ежедневието.

Къде останаха сладките времена, завързани като букет от балони, разноцветни и ухаещи на канела.

Лицата ни остаряха в не едно или две огледала. Чувствата ни прогниха, напоени от Божествените сълзи. Дните се раждаха и умираха, докато се учим да живеем. Ягодовият вкус на устните ти загорча след пропуснатите целувки.

Къде умряха смелите ни мечти? В общи гробове или в недописаните лексикони...

Поривите ни изгниха в тъмните затвори на извиненията. Болката захароса копнежите ни, превръщайки ги в шоколадова масовка. Другите в нас полираха сребърните прибори и поканиха самотата. А тя се оказа моногамна и властна любовница.

Дъждът отмива сезоните. Бавно ще отмие и спомена за нас.

Животът е класьорът, в който сами се обезценихме.

© Георги Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много силно! Финалът ми хареса, само "Дъждът отмива сезоните. Бавно ще отмие и спомена за нас" ми звучи малко плоско и клиширано. Иначе странно защо, но ми се прияде шоколад
Предложения
: ??:??