4.04.2023 г., 19:30 ч.

Крипто бот - мечти за богат живот и още нещо.... 

  Проза » Разкази, Други
802 0 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

7 мин за четене

Кейтлин Смит беше средно на ръст момиче с кестенява , коса на 27 години. Родена е в Сиатъл , в големия щат Вашингтон, където живее и до днес.

Веднъж връщайки се от работа - местна бензиностанция , където Кейт зареждаше колонките и обслужваше клиентите в кафенето , срещна мъж на средна възраст с прошарена коса - това беше Джеймс.

Той беше кибер престъпник , занимаващ се с крипто измами и все далавери в света на крипто- валутата.

Кейтлин го гледаше  с недоверие , докато , той и разясняваше как ще спечели пари от някакъв крипто-бот и дрън- та пляс , как хората печелели пари и то не 20-30 лева , а хиляди, милиони дори.

Кейтлин , както всяка жена се хванала , след като и обещал всичко това и , че ще се избави от хазартните дългове на  Роберта - пияната си майка.

Помолил я да си разменят телефонните номера за да може да се свърже с нея чрез телеграм - една нашумяла интернет платформа за гледане на клипове и съобщения. Тя се съгласила , все пак това било единственото спасение за хубав и богат живот.

- Е, Кейтлин ще участваш ли в игрите на крипто- бота , който сам разработих?

- Да, мили човече... Но се страхувам да не изгубя и малкото пари , които имам?!

- Няма да изгубиш , а ще удвоиш , печалбата от бензиностанцията дори , че може и повече ако си упорита.

- Надявам се да е така. Сега ще вървя.

- Чаоо, Кейтии! - усмихнал се дяволито крипто- измамникът.

През целия път до дома си , Кейт мислила за крипто-бота , за Джеймс... Странни мисли я обзелии.

Когато се прибрала се почувствала страшно изморена и легнала да поспи. Тогава телефонът и звъннал и когато вдигнала бил нежен женски глас :

-Кейтлин ли е на телефона?

- Да, от къде се обаждате ?

- Аз съм от компанията за крипто- валута , Джеймс не ви ли разясни всичко за нашия крипто свят изпълнен с печалби?

- О, да разбира се говорих с него!

-Супер , тогаво в 17:00ч , те очакваме в хъба, ул , "Love of crypto 20".

-А как да стигна до там?

-Тут..тут...тут.....ттттттттт..... - никой нищо не отговори .

Тогава Кейтлин се озадачи още повече , но реши че ще отиде на срещата в крипто хъба. Надяваше се да срещне , Джеймс там .

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Стигна до една висока , остъклена сграда насред нищото. На вратата имаше надпис : "ВЛЕЗ!" Тя натисна дръжката и влезе.

Там я посрещнаха двама сексапилни мъже, не приличаха на охранители , по- скоро на мъже , които предлагаха секс за пари.

Бяха като изваяни. Сякаш бяга богове .

Казаха на Кейт , че трябва да изчака , а те ще се погрижат да не и е скучно през това време.

Влязоха в една стая , беше оборудвана , като стая от секс- шоп имаше си всякакви секс- играчки , и всичко за ролеви игри , досещате се , че Кейтлин , както всяка жена няма да устои на това изкушение.

- Легни! - каза единия от  мъжете.

- Защо? - попита Кейтлин .

- Ще получиш един прекрасен индийски масаж с благоуханни индийски масла.

- Звучи чудесно. Да започваме!

Когато легнала на кушетката за масаж , започнала нежна музика , сякаш Шопен , разнесъл се аромат на жасмин из залата на хъба.

Тогава единият  започнал да я масажира , започвайки от раменете и бавно в такта на музиката  започнал да слиза надолу по гърба й, после стигнал до бедрата й... След това я докоснал по бикини линията и леко прокарал пръст под ластичето на бикините й....

Цялата настръхнала, от удоволствие ., след тове свалил ръката си леко надоло и вкарал пръстче в  вагината й, тя изстенала , започнало да й харесва всичко това , как я възбудил до толкова , че крачетата й започнали да треперят , а течение - намокрило кушетката , където била легнала.

Тогава се чул глас, като от радио предавател , бил Джеймс :

- Мина първия кръг от теста с който искахме да разберем , дали се поддаваш на изкушения и сладострастие! 

- Тест...чакай малко , как така?! Не ми казвай , че си слушал стенанията ми ?

- Тук бях , но в това няма нищо лошо! Не се притеснявай!

-Добре.

- А сега да започваме да гледаме видеоклипове в телеграм и да печелиш! Но първо за целта трябва да ми преведеш малка сума пари, около , 250 - 340 паунда. Готова ли си да влезеш в света на крипто бота и парите?

- Да , готова съм!

Изгледала , около сто видеоклипа и не получила нищо, учудила се и попитала Джеймс защо не печели нищо, а той и отвърнал , че още е рано за това!

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

След един месец , отново нищо не спечелила напротив изгубила и последните си спестени пари. Опитала се да се свърже с Джеймс , но неуспешно , на номера който и бил дал той сега не отговарял никой , дори бил несъществуващ. А колкото до компанията , там нямало сграда  на голяма крипто компания , а дом за сираци.

Почувствала се измамена , когато видяла  полицейски афиш на който пишело : "Джеймс Хопкинс , издирва се крипто бос!".

Разплакала се , че изгубила всичко и се прибрала у дома, да мисли какво ще прави за напред и , че не трябва да вярва на всеки , когото срещне на улицата. Именно това лековерие я докара до фалит.

 

 

 

KR(ASI) Poetry

04/04 / 2023г.

 

© Karolinne Kolewa Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??