10.12.2017 г., 22:04 ч.

Криви монолози 

  Проза » Хумористична
390 2 6
1 мин за четене

- В състезанието между социализма и капитализма победи социализмът, който стигна пръв до финала...

- Необитаем остров...Ако има диваци  - ще нахранят корабокрушенците, ако са канибали – корабокрушенците ще ги нахранят...

- Опитват ли се, опитват европейците да поставят държавата ни на колене...Но скоро ще се откажат и ще си я оставят по гръб...

- Колкото са по-къси полите – толкова по-приближава краят на света...А може да прежалим тоя свят, а?

- Не харесвам Франция, Англия и Германия – заради френския утопичен социализъм, английската политикономия и немската философия...

- Опитните политици достигат консенсус 2-3 пъти за час...

- Катеренето по въже е нужно упражнение за младите доячки...

- Не всичко, произлязло от маймуните, е човек...

- У нас има много автомобили, защото пътищата са ужасно лоши, пеша ще се пребиеш по тях...

- Заснет е нов модерен български филм. Нито една терористична организация не смее да поеме отговорност за това...

- Човек – звучи гордо...Но някак си неубедително...

- Ако гледаш в огледалото и не се виждаш – защо зяпаш там?

- Злото – това е добро на власт..

© Георги Коновски Всички права запазени

ПОКАНА. От вторник ви каня на пътуване из Чистилището, Ада и Рая. Зная, че не бързате чак толкова за там, аз също не съм бил реално в региона. Но ще се опитам да разкажа една история, случила се в него - с участието на исторически личности и все още непосетили оня свят герои...

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??