- Истинската ми любов ще се обади по телефона, нали?
- Доколкото те познавам твоята истинска любов няма да има телефон.
***
Книгите са безсмислени по принцип. Но най-безсмислената е тълковният речник. Вече с 100 000 думи. Обяснени. Имам страхопочитание към тази книга. Обяснява смисъла на нещо, което е безсмислено. Отварям тълковния речник и търся... „б"... „бе"... без... безсмисленост... няма я. Тази дума някой просто я е пропуснал. Може би нарочно?
***
Лежа си в леглото, опитвайки да не сънувам. Омръзна ми да полудявам и да убивам и да летя... Що за побъркан човек би сънувал, че всички войни са свършили и всички живеят в мир? Лежа си в леглото. А ти?
***
Знаеш ли, белите гълъби ще изчезнат. Съвсем скоро няма да ги има. Нали са символ на мира. А защо трябва да има символ на нещо, което така или иначе е отдавна изчезнало? Аз обичам бели гълъби. А ти?
***
- Който мълчи веднага да спре да говори!
Каза Безименната. Всички се измяха. Не и аз.
***
За моите чувства няма думи. Думите са химически създадени. Наблъскани с химикали, оцветители, подобрители и подсладители. И никога не отразяват чувствата...
Няма дума, за онова, което ме обзема, когато съм толкова тъжна, че започвам истерично да се кикотя и питам г-жа Слънчице как изобщо ме търпи... няма дума и за това, което чувствам, когато тя отговори „Трудно".
Мислите ми са винаги недовършени...
никога няма да ги довърша.
Знам.
© Алиса Всички права запазени