12.01.2014 г., 19:39 ч.

Кръвна група „Любов” положителна 

  Проза » Други
1287 0 16
2 мин за четене

 

 

Има един сън, който искам да сънувам отново и отново, защото само той ме лекува от заразената с простотия, чалга и егоизъм действителност. Това е сънят, в който бях щастлив с човек, когото Обичам...

 

 

Дори и в най-тъжните си мигове, винаги мечтая единствено за това - да имам достатъчно ум, талант и воля, за да давам на хората около мен, поне искрица Надежда, поне въгленче топлина и поне парченце Любов...

 

 

У мен има толкова невзривен заряд Любов, че мога да превърна цялата проклета планета в райска градина, ако реша да го детонирам...

 

 

Всичко, от което се нуждаете е в сърцата Ви. Нищо друго няма значение.

 

 

Пролетта идва в душата ти, когато зимата в Теб се умори да бушува...

 

 

Не можеш да даваш на другите Надежда, ако Ти самият си изтъкан от отчаяние...

 

 

Животът не е билетче, което се изтрива. Трябва да се бориш за онова, което искаш да Ти се падне от него...

 

 

Трябва да се науча да казвам "НЕ". Да се еВа у вежливия лос...

 

 

Може би е неспортсменско да искам от късмета си, да се обърне поне за миг с лице към мен, но такъв десен прав ще му шибна, че ще му вкарам носа в черепа...

 

 

Понякога тъгата прилича на вентилатор с нажежени до червено перки, които се въртят в Теб и късат. Не Ти остава нищо друго, освен да чакаш да издълбаят достатъчно и спрат да се допират в плът и тогава чуваш единствено жуженето им...

 

 

Човекът до мен трябва да запомни две прости думички - "сега" и "завинаги". Забрави ли ги, просто няма да има "утре"...

 

 

Душата ми, е като кораб-призрак, изоставен от екипажа, който пори енергийните морета на вълновия геном. Ако някой срещне този платноход някъде, моля да го потопи и да чака, докато се увери,че и последното флагче от гротмачтата се скрива плавно под повърхността...

 

Животът е семпъл - и на входа, и на изхода, те чакат с букет.

 

Кирето, януари`2014

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И аз съм с тази кръвна група. Както винаги, оригинален!
  • Поздравления! Очаквам в най-скоро време да имам тези бисери в книжен формат.
  • Благодаря, че си споделил с нас тези съкровения, Кире, красиво е!
  • Благодаря, Таня!
    Никога не пиша и не казвам случайни неща. Всичко е 1:1 минало през мен...
  • Желая ти този сън да стане твое ежедневие! Каквото и да напиша, все ще е в тоя ред на мисли! Колко е истинско, изживяно, изстрадано и излязло от сърцето всичко, което пишеш, струи от всяка дума!
  • Кире, как ми се иска да детонираш този заряд Любов. Чудесни мисли . Харесаха ми много. Поздрави!
  • Благодаря Ти, Жанинка!

    Поздрави, бракто Макбъч! Времето ще покаже, дали пясъкът ще засипе следите ни. Ние сме само песъчинки от всемирния Космос.

    Поздрави сърдечни и на Виктор В и на Виктор Кръстев! И двамата сте с името на победата, това е добър знак за мен!
    Наздраве, момчета!

    Краси / Чернев /,
    Приятелю, думите са глина, която меся всеки ден като чирак-скулптор, гледам да уча занаят покрай хората, които умеят да й придават душа...
    Поздрави сърдечни!
  • !!!
  • Понякога тъгата прилича на вентилатор с нажежени до червено перки, които се въртят в Теб и късат. Не Ти остава нищо друго, освен да чакаш да издълбаят достатъчно и спрат да се допират в плът и тогава чуваш единствено жуженето им...
    Страхотно си го казал тук!
    Но и целият текст ми хареса! Поздрав!
  • яко, братче!!!
  • Талант с голямо сърце и душа си, братко! А остроумията ти са достойни за "Мъдростта на вековете". Поздрави!
  • Супер е!
  • Танче,
    рядко срещана и е много болезнено кръводаряването. Обаче си струва, дявол го взел...

    Елена,
    всички ходим като ошашавени, нормално е, времената са трудни.
    Поздравче!

    Дани,
    вечният. THE CHOSEN ONE / майтап де. избран от лекарите /
    Поздрав!
  • Оооо, кръводарител
  • Ошашави ме с тая кръвна група
    Браво!
    Харесах
  • Ето това сега е кръвна група!
Предложения
: ??:??