- Знаеш ли, ти си голяма курва! От съседните маси се заобръщаха. Чак се чу как растат ушите им. Но това ми достави невероятно удоволствие. Поклатих кръстосания си крак и тихичко промърморих: - А нима ти никога не си бил с курва?... Той се наведе към мен и за миг ми се стори, че ще ме размаже с юмрука си на стола. Но нищо подобно не се случи. Той почервеня, после побледня… лицето му се сгърчи, а брадичката му потрепери… - А ти знаеш ли… - подех садистично, виждайки в очите му сълзи - … че ти ме направи курва, заменяйки ме с друга такава! Само че забрави, че освен курва, жената може да бъде и кучка. А кучката също дава на всеки, единствено на теб -не! След малко извиках линейка, а след час лекарите му установиха инсулт.
Мина време и той видимо се възстанови, но… стана импотентен. И тогава си взе малко кученце, за да има с кого вечер да се гушка пред камината. То беше от женски пол.
Хора,благодаря,че сте ме разбрали правилно и сте ме оценили...а най-хубавото е,че това НЕ се е случило и се надявам да НЕ се случи...Обичам ви всичките!!!
Ангеле,повярвай ми-не съм зла,защото всичко в живота се връща и затова не е нужно да го предизвикваш,пък и никой не е еднакъв с никой друг,мисля че е трябвало сам да стигнеш вече до това прозрение!
Колко си зла! За малко да причиниш смъртта на човека! Кой знае пък и преди това как си го предизвиквала! Не напразно се казва, че проститутката е професия, а това другото е характер! "Всички жени си приличат като кротушките в реката! И когато мъжът осъзнае това, той вече е свободен!" - пише в една книга.
Дала си есенцията, а можеше да дадеш и още малко информация. Хареса ми. Мъжете много обичат да гледат на жените като на курви. Мисля, че когато един мъж нарече една жена курва, той показва безсилието си. Той не е постигнал нищо с тази жена, затова я нарича така.
Харесва ми ...
Отразява скорпионската природа на авторката !
Винаги справедливо отмъстителна !!!
Целите на наказанието са постигнати .
Да се чете от мъже с цел лична превенция !
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
Безсилните хора гледат винаги да наранят с думи.
Поздрави!!!