24.03.2008 г., 12:18 ч.

Kвартири 

  Проза
735 0 3
 

  Има всякакви видове квартири. Тези дни ми се наложи да си търся квартира и през цялото време имах усещането, че да търсиш идеалната квартира е като да търсиш идеалния мъж. Колкото и да си търпеливa и да изчакваш за нещо по-сносно, най-накрая просто затваряш очи и избираш нещо, каквото и да е. Все пак не може без покрив над главата и без мъж под одеялото.  

  Като казах одеяло и се сетих, че от купоните по разни квартири и други подобни свърталища, ми е останало едно интересно впечатление, касаещо сексуалния живот на мъжете. С колкото повече одеяла се завиваха тези мъже, с толкова повече жени имаха склонността да се чукат. Виждала съм по четири одеяла едно върху друго и без помен от някакъв юрган или нещо по-поносимо за спане. Чудя се какво се случва с тези одеяла след време и приблизително за колко години се износват или избеляват?

  Иначе квартири всякакви. Аз държа само да има санитарен възел и никакво по-сериозно обвързване. И както казваше любовницата в онзи виц... няма да си нося завивките от нас, я...

© Мария Василева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Също както в един момент те обзема отчаянието да не останеш сама, така в един момент си принудена да се преместиш в първата ти попаднала квартира, от страх да не останеш на улицата. Случвало ми се е, както и на много хора преди мен, и на тези, които вървят по пътя ми. Ще се заглеждам по-внимателно в одеалата, твоят извод ми беше убягнал.
  • Ми това с квартирата...ще го преживеете Ама я си представи, че и с мъжа стане същото... Мани!
  • Мноо е яко, нал ти окам! Ай, сос здраве/и некоя и друга завивка!/!
Предложения
: ??:??