27.10.2021 г., 10:46 ч.

Късчета от мозайката 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
355 1 3
1 мин за четене

Обади ми се бивш ученик. За туй-онуй. Пътем ми каза, че е в София. И се изживявал като кандидат-президент…

Учудих се. Нормално момче беше.

Оказа се, че търсел нова работа. И ходел от интервю на интервю. Като кандидат за държавен глава по телевизиите…

хххх

Рекох да се подготвя за Хелоуин.

Погледнах в огледалото. О, че аз съм си готов…

хххх

На края на улицата струпали три цветни контейнера и два тенекиени. Цветните били за подбрана и разпределена по видове смет.

Хм, екологично и…

Момент!  Защо гражданинът трябва да разпределя боклука? Оставям настрани празните приказки за грижата за природата и тем подобни. Капитализъм е! Всичко се мери с пари…

Тоест – аз да върша работата на сметосъбирачите? А те да получават готовите полуфабрикати и си спестят парите за работници?

хххх

После се успокоих. Дойде голям камион, вдигна единия контейнер, изсипа го в каросерията, вдигна втория…

И хуууубавичко омеша боклука. Сортирания боклук…

хххх

Което може и да е правилно. Макар официално би трябвало да дойдат три камиона, за трите вида сортирана смет…

Представяте ли си каква екология – вместо един, три камиона. Три ауспуха бълват отровна смрад – вместо един. И всеки камион с гуми, които после…

Дааа…

Може пък нашенският бизнес тарикатлък да е по-екологичен от рекламата и заблудата

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • По-екологичен е. Тук са ни подгонили за печките и камините. И на мен би ми било по-лесно на газ, но цените... Подсети ме, сенсей как една нощ, връщайки се от Италия закъсахме в Гориция. Рови шофьорът в контейнера, споменава майки... "Една тел не може да намери човек тука, бе"!
  • Благодаря, Красе!
  • Когато вместо касиерите, в магазините се появиха машините за самотаксуване, и пари не влачиш, няколко карти и това е, и си помислих- хем ефективно, пестят разходи, пестят хора - на самообслужване от началото до края. Самообслужването е безплатно Но защо мислите държат да ми ги "обслужват.."
Предложения
: ??:??