23.03.2024 г., 15:57 ч.

Лицемерието на лешоядите 

  Проза » Други
148 5 3
3 мин за четене

Двеста убити и ранени… И бройката на мъртвите се увеличава. Сред тях засега – три деца…

От една страна – нещата са ясни. Ислямски терористи, продължаващи вековната си война срещу Русия.

Ето – ИДИЛ призна, че е негово дело трагедията. Като че са искрени. Макар да е известна страстта на всякакви престъпници, хвалещи се с какви ли не гадости – за рекламата.

Защото тероризмът днес е доходен международен бизнес. Много държави имат нужда от военна намеса някъде – в  изгубени територии или бизнеси, понякога влияние или дори власт.

А насреща „услуги“ предлагат от другата страна на „пазара“ – терористите. Или, по-точно – босовете на терористичните „фирми“…

От директните намеси – откровени банди, наемници, професионални убийци и разрушители до криещите се зад гръмки лозунги „мирни терористи“, еколози и тем подобни.

Отклонение. Обърнете внимание – „еколози“ атакуват днес ядрени центрове, утре топлоелектроцентрали, после – някакви ВЕИ-та…

Зависи кой за ксакво плаща…

И сред тях, и сред убийците има „идейни“ терористи. Фанатици, готови на всичко заради… Заради какво ли не – но винаги срещу нормалното и заради плащането…

В случая ни говорят за ИДИЛ. Организация, която американците вече ДВА ПЪТИ официално обявяваха за разгромена.

Обаче – продължаваща да воюва в Сирия, Ирак, Афганистан, из Африка, из Югоизточна Азия.

При това американците дори не си дават лицемерните усилия да симулират конфликти с тези, които създадоха и поддържат. Като необходим ръжен за разбъркване на огъня по света…

И ето атентата в Москва. Заловените се оказват таджики. Каквито има много в Русия – гастарбайтери.

Обаче, според ислямистите – няма нации, хорлата се делят верски. Таджики, ингуши, малайзийци, банту, бербери… Все еднакви са…

В случая – обучени да убиват терористи. Не самоубийци, очакващи Рая със 77 девственици, а войници, които изпълняват задачата и изчезват. Отиват… В Украйна. Къде и кога са очаквали заплащането – още не знаем, но не е било легло с хурия…

Терористи с автомати, безогледна стрелба по живи мишени, унищожаване на хората – с цел създаване на страх и ужас.

Задача – да се внуши: „Избрахте си Путин – разплащайте се!“…

При това с планирана подготовка – предупреждения с общи приказки, подклаждане на огъня и очаквакне на момента, когато ще лиснат бензина…

Първата ми реакция – бандеровците?

После поднесоха картина с типични за ислямските терористи действия. Само дето…

Видяхме – показаха ни, десетки атентати на ислямистите. Този път няма хаос, безогледност на действията, крясъци в името на Аллаха…

Отлично организирана диверсионна акция на добре обучана група от специалните части!

След което – маршрут към… Украйна…

Да, няма ВСЕ ОЩЕ доказателства за близките връзки, обаче… Показателно, а?

И, разбира се – поредното лицемерие на лешоядите.

Въпреки че някои западняци не успяват да преодолеят комсомолската си пламенност /ВСИЧКИ държавни ръководители в Прибалтика са бивши комунисти или агенти на КГБ!/. И, докато старите политици – хитри измамници, умело поднасят съболезнования, вътрешно радвайки се на чуждото нещастие, някои /сред тях и нашенските юрайчовци – умнокрасивитетните самовлюбени продажни лъжци/ като прибалтийците или поляците, директно обвиняват…Русия?

Нелепо, но минава пред глупаци и лицемери…

А натам…

Западняците се опитват да обкръжат Русия, да я смажат и разкъсат. Напоследък задействат Кавказ – Грузия, Армения, Азербайджан… Да, да – Армения и Азербайджан трябва да тръгнат заедно на север. А от изток – страните, получили независимост и държавност от Русия.

Лицемерните лешояди не успяха да смажат непокорната Русия икономически закъсаха с войната чрез проксито, сега тръгват със стария подъл номер. С тероризма.

Да ви направи впечатление, че американският президент, държавният секретар, канадският премиер, външният му министър, британският премиер, външнит министър… Мълчат! Ни дума…

Да, изказват съболезнования официално от правителствта им, но … Официално…

Лицемерието на лешоядите…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??