9.10.2009 г., 17:32 ч.

Луда съм 

  Проза » Писма
1590 2 3
1 мин за четене

Днес съм луда и утре пак ще бъда, и ще те подлудя и тебе - като аромат съм. Попивам в кожата, влизам в ума,  след  мен остават следи – навсякъде, от аромата. Малко е сладникав, като плод, като лято и досажда, понеже е навсякъде. Взех да нагарчам, а не мога да се спра.

Ти си нещо постоянно - какво ли? И усмихнато, и тъжно. Ти си река, пътуваш към море, а мечтаеш за планина. Събираш цялото "себе си", блъскаш се в камъните и продължаваш, пръскаш се на хиляди капчици и после ги събираш  - една по една, за да си цял, а дали си същият? Понякога уморено се отпускаш по брега и после се затичваш отново, понеже искаш още, искаш пак и успяваш да си бляскав,  да отразяваш светлината на слънцето. Имаш нужда от светлина, иначе ставаш тъмен и мътен, и тъжен, и бурен. Моля те, кажи, когато стигнеш морето и кажи какво е чувството, понеже аз съм само аромат и нямам плът, с която да го докосна!

А като дойде утре, утре-то е пак днес и пак съм луда, но не мога да проникна в тебе, понеже съм само аромат и се пръскам на малки мехурчета в тебе.  Опитвам се да те пропия, но ме отмиваш, пропускаш ме през себе си – за да си цял, за да си себе си… А аз ухая напразно… Изветрявам като алкохол, като спирт, като газ съм летлива,  а ти, ти си имаш море…  Ти все още търсиш своята планина , върховете за които ще тръгнеш срещу гравитацията. Събери разпилените пръски и пътувай към нея…

© Ряпа Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Страхотна импресия! Оформена мисъл и щедрост на чувството - преплетени, препускащи, настигащи се и изригващи в едно красиво слово!Много хубаво! Благодаря!
  • Красиво е
  • ако така пишат лудите, нека да са повече!
    здравей! много добър старт!
Предложения
: ??:??