21.08.2013 г., 20:40 ч.

Лунна приказка 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
962 0 3

     Може би Луната действително говори. И в тишината викът ù отеква зад хоризонта... но никой не я чува, нали? Никой не я оставя да разкаже шепнешком от какво я боли, за кого тъгува, кого обича... Така, както и ти не ми позволи да ти разкажа моята история, моята вълшебна приказка. Без принцеси, без каляски. И гледайки към Луната да ти нарисувам с поглед своите мечти, да ти посоча „границата” на любовта си към теб в небето... Само веднъж да ме бе помолил да ти разкажа за мига, в който щастието нахлува във вените ти; в който обичаш, дори да боли; в който се чувстваш жив, макар и умирайки. Да, всички тези приказки, стари или нови, любими или през сълзи мачкани, ги помня. Как? Те са скрити... там, на рафта, пълен с прах, в онази тъмна стая на болка, в която няма прозорци... 

 

    И всеки път, когато се почувстваш сам, повикай ме, дори само наум... Аз ще дойда с прокрадващата се през щорите лунна пътека, ще приседна кротко, все така усмихната до теб, за да ти разкажа нова приказка.

© Петя Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • https://www.youtube.com/watch?v=SduX-VcGKW0
  • Благодаря Ви! Удоволствието е мое
  • А аз ще се скрия зад пердето ще слушам и ще се възхищавам на вълшебните думи събрани в приказка.Хареса ми ! Много ми хареса!Кратко ,но изящно и вълнуващо.
Предложения
: ??:??