4.02.2008 г., 17:10 ч.

Лято е! :) 

  Проза » Писма
1371 0 0
2 мин за четене
Лято е! :-)

        Лято е. Слънце. Усмивки. Страстни погледи. Палави закачки. Нежни докосвания. Това е то - да грееш заедно със слънцето. Да се усмихваш заедно с Луната. Да прегръщаш момчето до теб. Да събираш летни спомени, пълни с незабравими емоции. Такава е истината - трябва да се наслаждаваш на всеки миг, на всеки жест, да живееш на мах и да се радваш на малките неща.
        Красиво е, да. Обичаш го - е кой не го обича?! Незабравимо е - защото всяко следващо е по-горещо, по-страстно, по-вълнуващо и изпълнено с повече емоции от предходното.
        Може би е дар, но дар, който оставя трайна следа в животите и сърцата ни. Оценяваме го едва, когато си отиде. Понякога дори тъгуваме, но в тази тъга има и капчица радост. Радост, че сме били част от нещо толкова вълнуващо и зареждащо ни за цяла година.
        Да, за лятото говоря. Но през този сезон идват и малотрайните авантюри. Летни свалки, закачливи погледи, палави усмивки - ето оттук започва всичко. Според някои хора, летните любови (ако мога така да го нарека) могат да се превърнат в нещо истинско, в нещо трайно, в нещо много красиво. Но поне според мен това трудно се осъществява. Все пак всичко е било за лятото и си остава в него. Може би има изключения, но те са рядкост. Най-добре е когато всичко е просто флирт (е, малко по-дълъг флирт от обичайното).  Ако има разбирателство между двете личности, предполагам, че няма да са наранени след края на "сочния" сезон. А ако се обичат, да се вземат, както се казва.
        Но въпреки всичко, лятото е създадено да бъде изживяно пълноценно. Трябва да вземем най-красивото, най-незабравимото, най-"горещото", най-невероятното и най-зареждащото ни от най-прекрасния сезон! :)


Обичайте се, наслаждавайте се на живота, радвайте се на малките неща. И не забравяйте да се усмихвате, защото една усмивка може да стопли много сърца и да накара и другите да се усмихват! :):):)


P.S.: Аз преживях своето лятно увлечение. Но то се превърна в нещо много красиво и истинско. Въпреки че ни делят толкова километри, ние сме си заедно и се обичаме въпреки всичко и всички. И най-важното е, че не съжаляваме, че сме заедно. Обичайте се както ние!!!

© Тя Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??